اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۵۹۰۲

بعد از پرسپولیس به هیچکس «نه» نگفت/ ایهاالناس...!

بعد از پرسپولیس به هیچکس «نه» نگفت  ایهاالناس...!
گسترش‌فولاد ليگ هفدهم را با لوكا بوناچيچ بسيار نااميدكننده شروع كرد و به قعر جدول چسبيد.
۱۱:۴۰ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

گسترش‌فولاد ليگ هفدهم را با لوكا بوناچيچ بسيار نااميدكننده شروع كرد و به قعر جدول چسبيد. مديران اين باشگاه به سرعت لوكا را كه هميشه كارنامه بدي در ايران داشته و به شكل عجيبي هميشه هم در ايران تيم پيدا مي‌كند، از سمتش بركنار كردند و فيروز كريمي را جاي او نشاندند.

 

نتايج گسترش با فيروز از اين رو به آن رو شد؛ طوري كه اين تيم از انتهاي جدول فاصله گرفت و حتي در مقطعي براي كسب سهميه آسيايي هم اميدواري‌هايي پيدا كرد. با اين وجود گسترش اين روزها دوباره به همان روال اول فصل برگشته و به يك حريف آسان، دست‌وپا بسته و آماده تسليم براي رقبا تبديل شده است. شاگردان كريمي در آخرين گام، در خانه با سه گل مغلوب پيكان شدند تا معلوم شود فصل براي آنها مدتهاست كه به پايان رسيده.

 

به نظر مي‌رسد تنها ماموريت گسترش‌فولاد در دور برگشت، يقه‌گيري از پرسپوليس بود. در هفته بيستم و در شرايطي كه همه فكر مي‌كردند پرسپوليس يك پيروزي راحت خانگي برابر گسترش كسب خواهد كرد، سرخپوشان به سختي با گل دقيقه نود سيامك نعمتي از شكست گريختند. آن روز گسترش با همه وجودش بازي كرد. اين بازي بي‌گمان با فريادهاي اعتراضي فيروز كريمي خطاب به داور و نيز رفتار عجيب او با فيلمبردار مسابقه به خاطر خواهد آمد.

 

فيروز كه آن روز از اخراج دقايق آخر بازيكن تيمش به جرم تمارض شاكي بود، با فريادهاي «ايهاالناس» كل استاديوم را ميخكوب كرد. ليگ اما انگار همان روز براي تيم تبريزي تمام شد؛ طوري كه آنها از چهار بازي بعدي‌شان فقط دو امتياز به دست آورده‌اند و دو بازي آخرشان را هم به تراكتورسازي و پيكان باخته‌اند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین