اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۵۷۰۷

گیتی‌پسند و تاسیسات دریایی انصراف نداده اند

گیتی‌پسند و تاسیسات دریایی انصراف نداده اند
دبیر کمیته فوتسال گفت: امسال هم قطعا مراسم برترین‌های فوتسال در لیگ برتر برگزار می‌شود و در جلسه هیات رییسه خردادماه سال آینده در مورد کم وکیفی و زمان برگزاری مراسم تصمم گیری می‌شود.
۱۵:۰۰ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

کاظم سلیمانی در گفت‌وگویی، در مورد مراسم برترین‌های فوتسال در لیگ برتر سال ۹۷ ـ ۹۶، گفت: طبق هماهنگی هایی که صورت گرفته امسال هم طبق سال گذشته مراسم برترین‌های فوتسال قطعا برگزار می‌شود. امسال سعی ما بر این است که مراسم را به گونه‌ای برگزار کنیم که اولا با کیفیت بهتر از سال قبل و همچنین حرف و حدیث ها نسبت به سال قبل کمتر باشد.

وی در ادامه گفت: طبق هماهنگی‌هایی که صورت گرفته قرار است این موضوع در جلسه خرداد ماه سال آینده در هیأت رئیسه مطرح و در مورد کم و کیفیت و زمان مراسم در این جلسه مشخص شود.  قرار است در  ۲۱ اسفند جلسه‌ هیأت رییسه برگزار و در مورد زمان برگزاری لیگ برتر در سال آینده تصمیم گیری شود.

دبیر کمیته فوتسال در پاسخ به این سوال که آیا گیتی‌پسند اصفهان و تأسیسات دریایی در لیگ برتر انصراف خود را اعلام کردند گفت:‌ گیتی‌پسند و تاسیسات دریایی از باشگاه‌های بزرگ ایران و حتی آسیا هستند که هر دو باشگاه سرمایه‌گذاری بسیاری در امر فوتسال داشته‌اند. هر دو باشگاه فعلاً نامه‌ای در مورد انصراف خود به کمیته فوتسال ارسال نکردند و در همین جا من از مسئولان هر دو درخواست می‌کنم با توجه به سرمایه‌گذاری‌های زیادی که در فوتسال داشتند همچنان به کار خود ادامه دهند.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری در مورد پاداش های قهرمانی لیگ برتر و نایب قهرمانی گیتی پسند در آسیا  گفت : در مورد پاداش‌های گیتی‌پسند در جلسه‌ای که روز گذشته با عراقی‌زاده قائم‌مقام این باشگاه داشتیم مقرر شد که مجدداً یک نامه دیگر جهت پاداش‌های خود به سازمان لیگ ارسال کنند تا در جلسه هیأت رئیسه 21 اسفند ماه در مورد پرداخت‌های جوایز اول و دومی این باشگاه تصمیم‌گیری شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین