اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۵۷۰۶

درک خوبی از شرایط والیبال و فرهنگ ایتالیا دارم

درک خوبی از شرایط والیبال و فرهنگ ایتالیا دارم
لژیونر والیبال ایران گفت: در مدتی که بازی کردم به خوبی توانستم اعتماد سرمربی تیم باشگاهی‌ام را جلب کنم.
۱۴:۴۰ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

محمدجواد معنوی‌نژاد، دریافت کننده ایرانی تیم والیبال ورونای ایتالیا درمورد آخرین شرایط خود و تیمش اظهار داشت: حدود 6 ماه است که به ایتالیا آمده‌ام و نزدیک رقابت‌های پلی‌آف هستیم. در واقع به مسابقات حساس نزدیک می‌شویم.

وی در مورد شرایط تیم ورونا در کاپ اروپا خاطرنشان کرد: امروز با تیم مونت‌پلیه فرانسه بازی داریم و یک جلسه تمرینی در فرانسه برگزار کردیم. امیدوارم بتوانیم پیروز باشیم و به جمع 4 تیم برتر کاپ اروپا راه پیدا کنیم.

دریافت کننده ایرانی تیم والیبال ورونای ایتالیا عنوان کرد: گربیچ اعتماد خوبی به من دارد. هفته گذشته عملکرد خوبی داشتم و توانستم مثمرثمر باشم. در این مدت به خوبی فرهنگ و شرایط والیبال ایتالیا را درک کرده‌ام و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

معنوی‌نژاد گفت: مونت‌پلیه از تیم‌های خوب فرانسه است و بازی رفت را 3 بر یک بردیم و امروز بازی سختی داریم و امیدوارم ببریم و به نیمه‌نهایی برسیم.

وی درمورد ارتباطش با اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: با سرپرست تیم در ارتباط هستم و با کولاکوویچ هم یک ماه پیش درمورد شرایط والیبال ایتالیا و خودم صحبت کردم. ارتباط نزدیکی با اعضای کادر فنی دارم.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین