اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۵۶۵
کفاشیان درباره مرخصی‌های سرمربی تیم ملی تصمیم می‌گیرد

دبیری: کی‌روش نتایج خوبی گرفته اما باید در چارچوب قراردادش حرکت کند

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: این اختیار را به کفاشیان دادیم که درباره مرخصی های کی‌روش تصمیم بگیرد.
۱۵:۴۰ - ۲۷ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-شهرام دبیری در پایان نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره ادامه همکاری با کارلوس کی‌روش اظهار داشت: قرار شد پس از بازگشت تیم ملی از گوام کفاشیان با سرمربی تیم ملی مذاکره کند و در آنجا در خصوص موضوع مرخصی‌های کی‌روش صحبت شود. 

وی افزود: ما در جلسه هیئت رئیسه به کفاشیان گفتیم که به کی‌روش گوشزد کند این مربی در چارچوب قراردادش عمل کند. البته قرار شد از سوی فدراسیون نیز انعطافی در بحث مرخصی‌های کی‌روش صورت گیرد. ما همچنین این اختیار را به کفاشیان دادیم که درباره مرخصی‌های کی‌روش تصمیم بگیرد. 

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: کی‌روش نتایج خوبی در تیم ملی گرفته و جوان‌گرایی نیز کرده است و مردم او را دوست دارند، اما باید در چارچوب قراردادش حرکت کند و مصاحبه اضافی مطرح نشود. ما همچنین تصمیم گرفتیم که دیگر از داخل فدراسیون علیه تیم ملی مصاحبه نشود و کی‌روش نیز مصاحبه حاشیه‌ای نداشته باشد. 

دبیری عنوان کرد: تصمیم‌گیرنده در خصوص ادامه همکاری یا قطع همکاری با کی‌روش فدراسیون فوتبال است. این مربی قرارداد دارد البته تیم ملی تا اسفندماه برنامه خاصی ندارد و رئیس فدراسیون می‌تواند قسمتی از این زمان را به کی‌روش مرخصی بدهد. 

وی تصریح کرد: ما در جلسه امروز تصمیم گرفتیم که یک نفر از اعضای هیئت رئیسه به عنوان مسئول کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی منصوب شود. همچنین درباره مسائل تبلیغاتی نیز صحبت کردیم. هنوز به اسپانسر تبلیغات فوتبال تخفیفی داده نشده است، اما آنها درخواست این مسئله را کرده‌اند. ما سه سال پیش قرارداد تبلیغاتی 18 میلیاردی منعقد کردیم که البته 14 میلیارد آن را دریافت کردیم. سال قبل نیز از قرارداد 60 میلیاردی 40 میلیارد تومان واریز شد و این نشان می‌دهد که حداقل قرارداد سال گذشته چند برابر سال‌های پیش از آن بوده است. 

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: اسپانسر به نظر می‌رسد نتوانسته درآمدزایی مورد نظرش را داشته باشد و به همین دلیل درخواست تخفیف کرده است. ما به آنها اعلام کردیم که از طریق حل اختلاف و داوری مسائل حل شود، چرا که اگر بخواهیم شکایت کنیم این موضوع چند میلیارد هزینه دارد و چند سال طول می‌کشد. 

دبیری درباره آخرین شرایط کمیته اخلاق گفت: حسن‌زاده به عنوان رئیس این کمیته و آقایان قطبی، سیداشرفی، علیزاده و حسینی به عنوان اعضای کمیته منصوب شدند. همچنین در کمیته بانوان خانم‌ها عرب‌عامری، شهریاری و فرهادی‌زاد حضور خواهند داشت. 

وی در خصوص پاداش به اعضای تیم امید عنوان کرد: تصمیم بر آن شد که مبلغ پنج میلیون تومان به عنوان پاداش اولیه به هر کدام از اعضای تیم بدهیم. همچنین حق‌الزحمه محمد خاکپور سرمربی تیم امید نیز در جلسه تعیین شد. 

دبیری درپایان درباره بودجه فدراسیون فوتبال گفت: بودجه 94-95 فدراسیون مبلغ 51 میلیارد تومان مصوب شد. همچنین قرار شد 15 میلیارد تومان برای توسعه هتل آکادمی اختصاص پیدا کند و هر سال مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون تومان بابت اجاره دریافت شود که با توجه به تورم این مبلغ افزایش پیدا می‌کند.
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین