اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۵۵۰۵

محکوم به شکست دانشگاه آزاد هستیم

محکوم به شکست دانشگاه آزاد هستیم
مربی تیم تعاون در سوپرلیگ کاراته گفت: مسئولان تیم قول داده‌اند اگر ما امسال در مسابقات سوپرلیگ عنوان قهرمانی را کسب کنیم تیم را به یکی از مسابقات لیگ جهانی کاراته‌وان اعزام کنند.
۱۵:۰۰ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

حسن روحانی در گفت‌وگویی، در پاسخ به این سوال که شرایط تیم بیمه تعاون پیش از آغاز هفته پایانی مسابقات سوپر لیگ به چه صورت است، گفت: ما یک اردوی یک هفته‌ای را از سه‌شنبه هفته گذشته در زنجان داشتیم و اردوها روز گذشته به پایان رسید و امروز (دوشنبه) برای حضور در مراسم وزن‌کشی به تهران خواهیم آمد و فردا هفته پایانی سوپرلیگ آغاز خواهد شد. ما ۳ بازی حساس مقابل آوای رزم، پاس قوامین و دانشگاه آزاد خواهیم داشت البته بازی مقابل دانشگاه آزاد بازی معوقه است و در واقع این دیدار حکم فینال را برای ما دارد.

وی در ادامه صحبت‌های خود در پاسخ به این سوال که مهمترین دیدار شما کدام یک از این ۳ دیدار است، گفت: بازی با دانشگاه آزادی خیلی برای ما مهم است، تیم دانشگاه تیم پرمهره‌ای است آنها در ترکیب خود قهرمانان جهان و آسیا را دارند، هر دو تیم مدعی قهرمانی هستند، اما ما برای رسیدن به سکوی قهرمانی محکوم به شکست تیم دانشگاه آزاد هستیم، امیدوارم فردا بازی خوبی در سالن مسابقات اجرا شود. در واقع دیدار تیم دانشگاه و بیمه تعاون در سطح جهانی برگزار خواهد شد. امیدوارم داوری‌ها منصفانه باشد و فردا همه از داوری رضایت داشته باشند.

روحانی در مورد تغییراتی که تیم بیمه تعاون در کاتای انفرادی داشت، گفت: ما در کاتای انفرادی یک تغییراتی را داشتیم اما متاسفانه امیر مهدی‌زاده را فردا در کومیته در ترکیبمان نداریم، او به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر با توصیه پزشکان یک مدت کوتاهی را باید استراحت کند. به همین دلیل ما در ارنج تیممان تغییراتی خواهیم داشت. آسیابری، اباذری، علمی‌پور، شهریاری و ... همه خوشبختانه در شرایط خوبی هستند، اگر داوری‌ها درست باشد و اتفاق خاصی رخ ندهد ما می‌توانیم برنده باشیم و در اولین حضورمان در مسابقات سوپرلیگ کاراته جام قهرمانی را بالا ببریم که این اتفاق خوبی خواهد بود.

مربی تیم بیمه تعاون در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان تیم تعاون برای بالا رفتن روحیه تیم وعده‌هایی داده‌اند یا خیر، گفت: مسئولان تیم قول داده‌اند اگر ما امسال در مسابقات سوپرلیگ عنوان قهرمانی را کسب کنیم تیم کامل را به یکی از مسابقات لیگ جهانی کاراته‌وان اعزام کنند. این یک امتیاز خوبی است و امیدوارم ما فردا جام قهرمانی را بالای سرمان ببریم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین