اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۵۴۶۶

رسن یا منشا؛ انتخاب برانکو کدام است؟

رسن یا منشا؛ انتخاب برانکو کدام است؟
سرمربی سرخ پوشان پایتخت از بین بشار رسن و گادوین منشا چه بازیکنی را در ترکیب اصلی به میدان می فرستد؟
۱۲:۰۰ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

پرسپولیس باید در حساس ترین و جذاب ترین دیدار فصل خود به مصاف استقلال برود.

 

این دیدار نسبت به بازی دور رفت دو تفاوت اساسی دارد؛ نخست اینکه استقلال بسیار آماده تر از تیم شکست خورده نیم فصل نخست است و دوم اینکه پرسپولیس می تواند حتی در صورت باختن تکلیف قهرمانی خود را نهایی کند و جشن قهرمانی گیرد.

 

برانکو در این دیدار یک دغدغه اساسی دارد و آن اینکه بشار رسن را در ترکیب اصلی قرار دهد و با یک مهاجم بازی کند و یا اینکه از گادوین منشا که در خط حمله بسیار درگیرنده بازی می کند بار دیگر به عنوان زوج علی علیپور بهره گیرد.

 

سرمربی سرخ پوشان در دیدار اخیر برابر استقلال خوزستان بشار رسن را در ترکیب اصلی به میدان فرستاد و منشا را نیمکت نشین کرد. این بازیکن عراقی مثل همیشه بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و تلاش زیادی در میدان داشت.

 

هم رسن و هم سیامک نعمتی از خوب های پرسپولیس در دیدار برابر استقلال خوزستان بودند و باعث شدند تا پرسپولیس روان تر و هجومی تر از دیدارهای بعدی استفاده کند و این باعث شده تا برانکو دوست داشته باشد تا از این دو بازیکن در داربی هم استفاده کند.

 

البته در صورت استفاده از رسن و نعمتی در ترکیب اصلی باید وحید امیری نیمکت نشین شود و این با توجه به آمادگی بسیار بالایی که امیری دارد بعید است. شاید بشار در ترکیب اصلی قرار گیرد اما احتمال نیمکت نشینی نعمتی بیشتر است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین