اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۵۴۵

رمزی: می‌خواهیم سه امتیاز مسابقات را جمع کنیم/ تمرینات بسیار خوبی را برگزار کرده ایم

بازیکن تیم تراکتور سازی تبریز گفت: تمرینات خوبی در تعطیات لیگ برتر انجام شده است و برای کسب بهترین نتیجه مقابل سیاه جامگان به میدان می رویم.
۱۱:۳۵ - ۲۷ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-یان رمزی در خصوص دیدار پیش روی تیمش مقابل سیاه جامگان، اظهار داشت: همه بازی ها سخت است و نباید به جایگاه این تیم در جدل رده بندی مسابقات نگاه کنیم. هدف ما کسب بهترین نتیجه است.  سعی می کنیم با آمادگی کامل مقابل حریف در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر به میدان بریم. تراکتور سازی به سه امتیاز این دیدار نیاز دارد.

وی درباره ادامه تمرینات و  میزان آمادگی این تیم، بیان کرد: تمرینات بسیار خوبی را انجام داده ایم. مسابقات لیگ برتر به دلیل بازی های ملی با تعطیلی چند روزه مواجه شده بود ولی ما در حال حاضر بازگشته ایم تا سه امتیاز مسابقات را جمع کنیم.

بازیکن سرخ پوشان تبریزی درباره صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی، گفت: بازیکنان تمام تلاش خود را انجام خواهند داد. همه اعضای تیم کمک کرده اند تا به این مرحله از رقابت ها صعود کنیم و باید بگویم که یک پیروزی شیرین در بازی خارج از خانه مقابل سایپا کسب کرده ایم. امیدوارم در بازی پیش رو که در تبریز خواهد بود، با حضور هوادارانمان موفق شویم.

رمزی درباره حمایت هواداران تراکتور سازی، اظهار داشت: هواداران تراکتور سازی واقعا حمایت خوبی داشتند و در بازی مقابل سایپا نیز نشان دادند که در بازی بازی های خارج از خانه نیز تنها نیستیم. همه چیز مهیا است تا در ادامه مسابقات عملکردی که در انتظار است را کسب کنیم.

بازیکن تراکتورسازان در خصوص حضورش در اردوی تیم ملی فیلیپین، بیان کرد: من برای حضور در اردوی تیم ملی به فیلیپین سفر کرده بودم که پس از چند روز به تبریز برگشتم. متاسفانه به همراه تیم ملی کشورم بازی نا امید کننده ای مقابل یمن داشتیم که اعتقاد دارم باید همانند گذشته  مقابل این تیم، پیروز می شدیم. صعود به جام جهانی برای تیم ملی فیلیپین سخت است ولی رقابت های جام ملت ها آسیا  برایمان منطقی تر به نظر می رسد. امیدوارم در تیم ملی فیلیپین نیز موفق شویم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین