اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۵۱۰

حمایت اتحادیه فوتبال آرژانتین از مارتینو

اتحادیه فوتبال آرژانتین حمایت خود را از سرمربی آلبی‌سلسته اعلام کرد.
۱۵:۲۸ - ۲۶ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-تیم ملی آرژانتین در حالی بامداد فردا (چهارشنبه) در چارچوب رقابت‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 در دیداری خارج از خانه به مصاف کلمبیا می‌رود که بدترین شروع تاریخ خود در این دور از مسابقات را پس سال 1970 داشته است. آلبی‌سلسته از سه بازی قبلی خود تنها دو امتیاز کسب کرده و همین شایعه احتمال اخراج  خراردو مارتینو، سرمربی پیشینن بارسلونا را  از سمت سرمربیگری آرژانتین را بر سر زبان‌ها انداخته است.

لوئیس سگوئرا، رئیس اتحادیه فوتبال آرژانتین در حمایت از سرمربی آلبی‌سلسته به شبکه تلویزیونی «TyC Sports» آرژانتین گفت: البته که خود خراردو مارتینو هم نگران است چون نتایجی که تیم تا کنون کسب کرده، چیزی نبوده که انتظارش را داشتیم. درست است که نتیجه برای ما اهمیت زیادی دارد ولی به فکر تغییر رویه مارتینو نیستیم و او به کارش ادامه خواهد داد.

آرژانتین در حال حاضر در جدول 10 تیمی مرحله انتخابی جام جهانی 2018 در منطقه آمریکای جنوبی در مکان نهم است. نتایج ضعیف آرژانتین در حالی رقم خورده که این تیم مصدومانی همچون لیونل مسی، سرخیو آگرو، کارلوس توس، پابلو زابالتا و اسکیل لاوتزی را در ترکیبش دارد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین