اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۴۱۸۰

باید بازیکنان را از نظر شرایط روحی آماده کنیم

باید بازیکنان را از نظر شرایط روحی آماده کنیم
سرمربی برق نوین شیراز گفت: باید بازیکنان را از نظر شرایط روحی آماده کنیم، مشکل اصلی این تیم بحث مالی است و زودتر باید این مشکل حل شود.
۱۸:۴۰ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
وانانیوز|

رحمان رضایی در گفت‌وگویی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال برق نوین شیراز و تساوی یک بر یک روز گذشته مقابل صبای قم گفت: بازی خوبی بود، در اولین بازی روی نیمکت برق توانستیم یک امتیاز خارج از خانه را بگیریم اما متاسفانه نتوانستیم از ضربات خود به خوبی استفاده کنیم. 

وی در ادامه گفت:برق نیاز به کار زیاد دارد با توجه به اینکه تیم ما جوان است آنها نیاز به تجربه‌های بیشتری در میدان مسابقه دارند. در نیم‌فصل ما شش بازیکن اصلی خود را که حدوداً ۶۰ درصد تیم بودند، از دست دادیم که همین موضوع کار ما را  سخت‌تر کرده است و با توجه به این وضعیت ما باید دوباره مجدداً تیم‌سازی کنیم.

سرمربی برق نوین شیراز افزود: قبل از حضور من تیم برق چندین باخت داشته که همین موضوع باعث شده تیم شرایط روحی مناسبی نداشته باشد. خدا را شاکرم در اولین بازی توانستیم کمی روحیه تیم را برگردانیم البته در بازی با صبا حداقل باید چهار گل می‌زدیم و پیروز می‌شدیم.

رضایی گفت: بازیکنان برق در ضربات آخر مشکل دارند و ما باید بیشتر روی این موضوع تمرکز و کار کنیم. البته کمی کارمان سخت است چون تیمی جوان و کم‌تجربه داریم. همچنین وقت ما محدود و کم است، در مرحله اول باید بازیکنان را از نظر شرایط روحی آماده کنیم.اولین مشکل ما هم بحث مالی است.

وی در مورد بازی این هفته مقابل ماشین‌سازی عنوان داشت: ما امروز یک تمرین سبک و ریکاوری انجام دادیم و ان‌شاءالله از فردا تمرینات خود را شروع می‌کنیم و هنوز روی تیم ماشین‌سازی مطالعه‌ای نداشته‌ایم.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین