اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۴۰۲۷

دست‌نشان: داور به جای اعلام گل ملوان سوت پایان بازی را زد

دست‌نشان: داور به جای اعلام گل ملوان سوت پایان بازی را زد
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: داور بازی با مس رفسنجان به جای اعلام گل ما سوت پایان بازی را به صدا درآورد.
۰۴:۰۴ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
وانانیوز|

نادر دست‌نشان در گفت‌وگویی، درمورد تساوی بدون گل مقابل مس رفسنجان و جنجال‌های رخ داده در پایان بازی، گفت: من برای سیدعلی داور مسابقه احترام زیادی قائل هستم او یکی از داوران باشخصیت خوب ما است و خوشحال شدم که او این بازی را قضاوت می‌کند اما نمی‌دانم چه شرایطی وجود داشت که او امروز در بازی راحت نبود.

وی افزود: بازیکنانم از نحوه صحبت خودشان با داور گله‌مند بودند، در اوایل بازی هم به من گفت که این مسائل به داور مربوط می‌شود، شما این گفته را چه تعبیر می‌کنید، یعنی اینکه بهتر است من دهانم را ببندم و به من مربوط نمی‌شود. اما مهمترین اتفاق بازی در ثانیه‌های پایانی رخ داد. جایی که داور در فاصله 35 متری به دروازه مس رفسنجان خطا به سود ما اعلام کرد و وقتی هم خطا زده شد توپ به عظیم گوک رسید و او با ضربه سر دروازه مس رفسنجان را باز کرد، اما در کمال تعجب دیدم که داور سوت پایان بازی را زد و گل ما را اعلام نکرد. اگر وقت تمام بود چرا اجازه داد ضربه زده شود؟ یعنی یک ثانیه هم فرصت باقی نمانده بود تا گل ما مردود نشود.

دست‌نشان تصریح کرد: بعد از این اتفاق پژمان نوری به شدت به داور اعتراض کرد و درنهایت اخراج شد، در این بازی ما بابک مرادی و پژمان نوری را به خاطر محرومیت برای بازی بعد از دست دادیم، حتما هم در گزارش داور می‌اید که توهین شده تا خودشان را مبرا کنند این در حالی است که برخی از اهالی شهر رفسنجان هم حق را به ما دادند و می‌گفتند حق با شما بوده است. 

انتهای پیام/ک

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین