اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۳۷۴

عباسی: قرار شد ۱۰ نفره مدیرعامل تراکتور باشیم!

مدیرعامل تراکتورسازی به کذب خواندن اخبار مبنی بر جدایی‌اش از این باشگاه گفت که کسانی شایعات رفتن او را مطرح کرده‌اند که از این اخبار سود می‌برند.
۱۲:۵۶ - ۲۴ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-سعید عباسی مدیرعامل تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا روز گذشته (شنبه) در هیات مدیره باشگاهش بحثی پیرامون جدایی او مطرح شده بود چرا که نام‌های مختلفی به عنوان جانشین او در رسانه‌ها نام برده شده‌اند، بیان کرد: قرار شده از این به بعد ۱۰ نفره مدیرعاملی تراکتورسازی را بر عهده بگیریم (با خنده). واقعیت این است که شایعات آنقدر زیاد شده که خودمان هم باورمان شده است (با خنده). در جلسه روز گذشته هیات مدیره تراکتورسازی مسائل مالی مطرح شد و آقای تونی اولیویرا هم می‌خواست با اعضای هیات مدیره دیداری داشته باشد که در جلسه حاضر شد و با آنها صحبت کرد. از جمله مواردی که در جلسه مطرح شد مسائل تیم و نقل و انتقالات بود.

او افزود: مشکلات مالی باقیمانده از سال‌های قبل بحث دیگری بود که در هیات مدیره مطرح شد و بحث‌های حقوقی و موارد مختلفی از جمله گزارش کمیته‌های مختلف باشگاه تراکتورسازی مورد بررسی قرار گرفت. جلسه هم خیلی طولانی شد و در مجموع به یک جمع‌بندی نسبی هم رسید هرچند باید جلسات دیگری هم در ادامه داشته باشیم.

عباسی در پاسخ به این سوال که دلیل آورده شدن نام‌های مختلف به عنوان جانشین او را چه می‌داند چرا که روز گذشته حتی نام دبیری هم به عنوان جانشین وی به میان آمد، گفت: آقای دبیری از دوستان ما هستند و من به ایشان خیلی علاقه‌مندم. مطمئنا آقای دبیری آنقدر سرش شلوغ است که فرصت ندارد مدیریت تراکتور را بر عهده بگیرد ولی درباره منشا شایعات واقعا نمی‌دانم که چه بگویم. هیات مدیره فعلی تراکتورسازی دست در دست یکدیگر می‌خواهند کار را به سرانجام برسانند و ممکن است اختلاف سلیقه‌ای جزئی وجود داشته باشد اما چیزی نیست که به کلیت ما آسیب بزند. برای اینکه بدانیم چه کسانی این شایعات را ایجاد می‌کنند باید ببینید که چه کسانی از آن نفع می‌برند. کسانی که تراکتور را دوست ندارند و فکر می‌کنند با پخش کردن این شایعات چیزی گیرشان می‌آید. حداقل ذهن من این سمتی است چرا که حضور من باعث شده یک عده‌ای متضرر شوند و مجبور شوند به این شایعات دامن بزنند. آنچه که مسلم است اینکه در هیات مدیره تراکتورسازی تاکنون این بحث‌ها مطرح نشده است.

مدیرعامل تراکتورسازی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت نریمان جهان و سعید آقایی، گفت: جلسه خوبی را با آقایان سمندر، جمشید خطیبی و کمالوند داشتیم. موافقت آنها را جهت حضور آقایی تا پایان فصل گرفتیم ولی درباره نریمان جهان قرار شد تا خودش تصمیم بگیرد که در تراکتورسازی بماند و یک نیم فصل به گسترش برود یا اینکه در نیم فصل به گسترش فولاد باز گردد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد نریمان جهان درخواست ۶۰۰ میلیونی از تراکتوری‌ها داشته است؟ عنوان کرد: یکسری صحبت‌ها شده ولی اجازه دهید بعد از اینکه نریمان جهان اعلام کرد که آماده است در تراکتور بماند درباره مبلغش صحبت کنیم تا به یک توافقی برسیم.

عباسی در پاسخ به سوالی درباره درگیری حمزه یونس و تونی اولیورا گفت: مورد خاصی نبوده است. یونس حرفی زده و تونی هم از او خواسته دیگر تمرین نکند. چیزی بیشتر از این رخ نداده و این از اختیارات یک مربی در تمرینات است.

مدیرعامل تراکتورسازی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا کار فرید کریمی و تراکتور تمام شده و این بازیکن به صبا برمی‌گردد، بیان کرد: صبای قم موافقت نکرد این بازیکن در ادامه فصل در کنار ما بماند. کریمی تا سوم آذر سرباز است و بعد از آن سربازی‌اش تمام می‌شود و با توجه به اینکه با صبا قرارداد دارد به این تیم برمی‌گردد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین