اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۳۱۴
فاصله فوتبال ایران و ترکمنستان 5 گل است نه 2 گل

دایی: بهزادی کریمی بازیکن صباست و باید به تیم خودش برگردد

مربی تیم فوتبا صبای قم گفت: بهزادی کریمی با باشگاه صبا قرارداد دارد و بعد از اتمام سربازی‌اش در تیم تراکتورسازی باید به تیم خودش برگردد.
۱۴:۱۵ - ۲۳ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-محمد دایی  در مورد شرایط تیم صبا در تعطیلات لیگ اظهار داشت:‌ خدا را شکر در 10 روز گذشته تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم و به نوعی برای شروع مجدد لیگ آماده هستیم.

وی ادامه داد: درست است که ما در این تعطیلات تمرینات خوبی داشتیم، اما تعطیلات لیگ برای تیم‌ها خوب نیست. تا لیگ جان می‌گیرد و تیم‌ها و هواداران به فوتبال عادت می‌کنند، مسابقات تعطیل می‌شود و این یعنی روز از نو روزی از نو.

مربی تیم فوتبال صبا در مورد آخرین شرایط فرید بهزادی کریمی در تراکتورسازی و اینکه آیا این بازیکن بعد از پایان سربازی‌اش به صبا برمی‌گردد یا به پرسپولیس می‌رود، خاطرنشان کرد: بهزادی با صبا قرارداد دارد و بعد از اتمام سربازی‌اش باید به این تیم برگردد. من با پرسپولیس کاری ندارم اما می‌دانم بهزادی کریمی بازیکن صباست و باید به این تیم برگردد. ما روی این بازیکن حساب‌ کرده‌ایم.

دایی در خصوص دیدار تیم‌های ایران و ترکمنستان در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 و جام ملت‌های 2019 آسیا که با برتری 3 بر یک تیم کشورمان خاتمه یافت، گفت: تیم ملی با توجه به حریفی که داشت باید زودتر گل می‌زد. متأسفانه تیم ملی در چند پست مشکل دارد. کادر فنی تیم ملی باید برای رفع این اشکالات باید روی بازیکنان تیم‌های دیگر حساب کند. 

وی در خاتمه تصریح کرد: در کل تیم ملی در بازی با ترکمنستان خوب بازی نکرد. تنها شانسی که تیم ملی آورد این بود که بعد از گل تساوی ترکمنستان سریع گل دوم را زد. فاصله تیم ملی ایران با تیمی مانند ترکمنستان پنج گل است نه دو گل.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین