اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۲۷۴
نیاز به حمایت داریم

عشوری: شرایط بدتر می شود اگر...

هافبک دفاعی سرخ پوشان تبریزی می گوید لازمه نتیجه گرفتن این تیم حمایت کردن از آن هاست.
۱۹:۲۵ - ۲۲ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-سینا عشوری درمورد شرایط حال حاضر تراکتورسازی گفت: تمرینات خوب است اما چیزی که هست این است که باید بیشتر حمایت شویم مردم خیلی چیز ها را نمی دانند ، تراکتور الان نیاز به حمایت کردن دارد و مسوولان استان تبریز باید از این تیم که فکر میکنم با وجود این همه ترک زبان در ایران محبوب ترین تیم است پشتیبانی کنند اما تا به حال یکبار هم در تمرینات ما حاضر نشده اند فقط یک نفر در این مدت پشت ما بوده که او هم آقای غزنوی عضور هیات مدیره ماست به غیر از ایشان هیچ کس حتی یک خسته نباشید خشک و خالی هم به ما نگفت.

او درمورد مشکلاتی که تراکتورسازان در این روز ها دارند ادامه داد: مشکلات که زیاد است و از طرفی سربازان تراکتور به دلیل مساله مالی از سایرین بیشتر مشکل دارند ولی خیلی ها از یسن مسائل خبری ندارند اگر تیم حمایت نشود شرایط از این بدتر هم می شود، در هر تیمی که پول نباشد آن تیم موفق نمی شود و این امر کاملا طبیعی است، ما دو پیروزی در لیگ و دو برد در جام حذفی کسب کردیم ولی هیچ پاداشی داده نشد .

این بازیکن در همین خصوص می گوید: من قصد انتقاد کردن ندارم ولی 2و3 ماه است که مدیرعاملان آقای عباسی را ندیده ایم حتی بعد از شکست به صبای قم اقای غزنوی آمد و دلجویی کرد اما خبری از عباسی نبود من نمی خواهمئ در بحث مدیریت دخالتی کنم ولی پول که باید باشد حالا که نیست حداقل می توانند با صحبت هایشان ما را دلگرم کنند.

وی که از بازیکنان تاثیرگذار تراکتور است ولی به دلیل مصدومیت دو بازی اخیر را از دست د اد درمود وضعیتش اینگونه توضیح می دهد: وضعیتم خوب است. دو بازی به میدان نرفتم والان کامل خوب شده ام خودم متوجه این شده ام که از قبل خیلی تغییر کرده ام و بهتر شده ام امیدوارم به همین روند ادامه بدهم.

عشوری در پایان درمورد دیدار با سیاه جامگان در هفته دوازدهم افزود:از آنجایی که سرمربیگری این تیم را فرهاد کاظمی در دست دارد کار سختی داریم سیاه جامگان حریف قابل احترامی است ولی امیدوارم سه امتیاز را بگیریم.
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین