اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۲۴۲۸

بردیف: می‌خواهیم پرسپولیس را هم مثل استقلال در آزادی متوقف کنیم

بردیف: می‌خواهیم پرسپولیس را هم مثل استقلال در آزادی متوقف کنیم
سرمربی تیم فوتبال نسف قارشی ازبکستان امیدوار است تیمش مقابل پرسپولیس در آزادی مانند بازی دو فصل قبل برابر استقلال عملکرد خوبی ارائه دهد.
۱۵:۰۰ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
وانانیوز|

 سایت AFC در آستانه دیدار پرسپولیس و نسف قارشی در لیگ قهرمانان آسیا گفتگویی با سرمربی تیم ازبکستانی انجام داده است.

 

 بردیف در این مصاحبه گفت: بعد از صعود به مرحله گروهی به بازیکنان اصلی استراحت دادیم و کار خودمان را برای مرحله گروهی آغاز کردیم و خوشبختانه هیچ بازیکن مصدومی نداریم و از این بابت خوشحالم. 

 

وی ادامه داد: ما با تیم‌هایی چون بنیادکار، پاختاکور و لوکوموتیو فرق می‌کنیم. این تیم‌ها تیم‌های پایتخت در فوتبال ازبکستان هستند و طبیعی است که بازیکنان خوب بخواهند در این تیم‌ها بازی کنند. علاوه بر آن بودجه کافی برای رقابت با این تیم‌ها را نداریم و همین باعث شده در چند سال اخیر نتوانیم به قهرمانی در لیگ ازبکستان برسیم.

 

بردیف در ادامه گفت: ما با صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به اولین هدفمان رسیدیم و خوشحالیم بعد از یک دوره غیبت توانستیم امسال در لیگ قهرمانان حاضر باشیم. 

 

وی درباره رویارویی با شاگردان برانکو تصریح کرد: در گروه بسیار سختی قرار گرفته‌ایم. بازی با پرسپولیس بازی بسیار دشواری برای ما است. پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های آسیا است و در صدر جدول لیگ ایران قرار دارد و فوتبال با نظم و برنامه خوبی ارائه می‌کند. 

 

سرمربی نسف افزود: بازی اول در هر تورنمتی بازی حساس و سختی است. ما در سال ۲۰۱۲ در اولین بازی در ورزشگاه آزادی برابر استقلال بازی کردیم که آن مسابقه بدون گل به پایان رسید. دوباره تلاش می‌کنیم تا در آن ورزشگاه بهترین بازی خودمان را ارائه کنیم. در این گروه السد هم تیم قدرتمندی است و ژاوی را در اختیار دارد که بازیکن شناخته شده است. متاسفانه اطلاعات زیادی درباره الوصل نداریم. 

 

پرسپولیس و نسف قارشی روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین