اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۱۷۵۲

میرعمادیان: برای رسیدن به قله‌های موفقیت باید سخت‌ترین تمرینات را تحمل کرد

میرعمادیان: برای رسیدن به قله‌های موفقیت باید سخت‌ترین تمرینات را تحمل کرد
مربی تیم ملی کشتی‌ آزاد گفت:‌ برای رسیدن به قله‌های موفقیت کشتی‌گیران باید سخت‌ترین تمرینات را تحمل کنند تا تحت فشار قافیه را به حریفان نبازند.
۱۴:۴۲ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۶
وانانیوز|

مصطفی میرعمادیان در گفت‌وگویی، در پایان اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تمرینات خوبی را در این اردو پشت‌سر گذاشتیم که خوشبختانه بچه‌ها هم همکاری خوبی داشتند و تمام برنامه‌های کادر فنی را با دقت و تمرکز بالا به بهترین شکل ممکن انجام دادند.

وی درباره تمرینات طاقت‌فرسا و سخت آزادکاران گفت: برای رسیدن به قله‌های موفقیت باید سخت‌ترین تمرینات را تحمل کرد تا کشتی‌گیر در شرایط تحت فشار که با شرایط سختی مواجه می‌شود و حتی ممکن است تمام جسم او از کار بیفتد؛ قافیه را به حریفان نبازد. آنجاست که این تمرینات به کمک کشتی‌گیرانی که زحمت کشیده‌اند می‌آید و روزنه نجات می‌شود.

مربی تیم ملی کشتی‌ آزاد تصریح کرد: آزادکاران را برای مواجهه با سخت‌ترین شرایط آماده کرده‌ایم. فشار تمرینات از اردوی بعد کمتر می‌شود و برای آماده‌سازی مسابقات قهرمانی آسیا روی تشک می‌آییم تا به بیشتر به مرور فن و تاکتیک بپردازیم.

میرعمادیان درباره برنامه‌های کادر فنی برای آشنایی کشتی‌گیران با قوانین جدید وزن‌کشی گفت: شرایط تمرینی کاملاً منطبق بر شیوه جدید و نوین کشتی روز دنیاست و براساس علم و متدهای تمرینی روز، تمرینات را طراحی می‌کنیم. البته تمام اینها مقدمه‌ای برای ارائه کشتی اصیل و زیبای ایرانی است.

وی خاطرنشان کرد: ساعت ۷ صبح تمام بچه‌ها صبحانه می‌خورند و بعد از یک استراحت کوتاه ساعت ۹ تمرینات را آغاز می‌کنند تا منطبق بر استانداردهای برگزاری مسابقات اتحادیه جهانی کشتی باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین