اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۱۷۴۷

رحمان: خسروی وفا بیش از 30 سال سنگ تمام گذاشت

رحمان: خسروی وفا بیش از 30 سال سنگ تمام گذاشت
قوی‌ترین مرد معلول جهان گفت: امیدوارم در رقابت‌های پاراآسیایی اندونزی و پارالمپیک توکیو به مدال طلای وزنه برداری برسم.
۱۵:۲۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۶
وانانیوز|

سیامند رحمان قوی‌ترین مرد معلول جهان در گفت‌وگویی، گفت:  انتخابات فدراسیون جانبازان و معلولان هم برگزار شد و دکتر صمیمی به عنوان رئیس انتخاب شد. من برای ایشان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بتوانند این فدراسیون را همانند زمان آقای خسروی‌وفا ادامه دهند و برای مردم کشورمان باز هم بتوانند افتخارآفرینی کنند.

وی ادامه داد: بازی‌های پارآسیایی و پارالمپیک را در پیش‌رو داریم و ان‌شاءالله بتوانیم در این دو رویداد مهم افتخاراتخیلی زیادی را همانند دوره‌های قبل و بیشتر از آن کسب کنیم. وضعیت فدراسیون جانبازان و معلولین و همچنین اردوهای تیم ملی وزنه‌برداری خیلی خوب است ورزشکاران خیلی خوبی در این فدراسیون حضور دارند و ان‌شاءالله این ورزشکاران بتوانند تعدادشان برای حضور در مسابقات پارآسیایی و پارالمپیک بیشتر شود و برای مردم خوب کشورمان افتخارات بیشتری را کسب کنند و بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

قوی‌ترین مرد معلول جهان در ادامه اذعان داشت: این فدراسیون از یک اتاق کوچک در سال ۵۸ آغاز شد و الان به مجموعه‌ای به این عظمت تبدیل شده  است. محمود خسروی وفا در این ۳۰ و چند سال سنگ تمام گذاشت و کار ایشان نشانگر این است که او چقدر برای این قشر از جامعه زحمت کشیده است. ان‌شاءالله بتوانیم جواب زحمات محمود خسروی‌وفا را در جاکاراتای اندونزی بدهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: صددرصد این فدراسیون و مدال‌های کسب شده از برکات انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی است و ما هم سعی می‌کنیم از این به بعد هم با تمام قدرت در مسابقات آینده حضور پیدا کنیم و ان‌شاءاللهکه بتوانیم باز هم قدرتمند ظاهر شویم و من هم امیدوارم هم در مسابقات اندونزی و هم مسابقات توکیو بتوانم هم مدال طلا را بگیرم و هم رکورد خوبی به ثبت برسانم.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین