اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۱۷۴
ادعای نشریه گاتزتا دلو‌اسپورت:

تماس بایرن‌مونیخ با آنچلوتی برای جانشینی گواردیولا

یکی از نشریات ورزشی معتبر ایتالیا ادعا کرده که باواریایی‌ها برای جانشینی سرمربی آلمانی‌شان، سرمربی پیشین رئال‌مادرید را در صدر فهرست گزینه‌های خود قرار داده‌اند.
۱۹:۲۱ - ۲۰ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-نشریه گاتزتا دلواسپورت ادعا کرده است که باشگاه بایرن‌مونیخ با کارلو آنچلوتی تماس داشته تا تلاش خود را برای جذب سرمربی پیشی رئال‌مادرید انجام دهد.

گفته می‌شود احتمال اینکه پپ گواردیولا، سرمربی فعلی باواریایی‌ها در پایان فصل و قراردادش بایرن‌مونیخ را ترک کند بسیار زیاد است و امتناع وی از مذاکره در مورد تمدید قراردادش و حتی صحبت کردن در این خصوص بر شایعات دامن زده است.

گاتزتا نوشته است که بایرن‌مونیخ مذاکراتش را با آنچلوتی آغاز کرده تا در صورتی که با گواردیولا برای تمدید قراردادش به توافق نرسید، گزینه‌ای دست به نقد برای هدایت تیم در اردوی پیش فصل تابستانی باواریایی‌ها داشته باشد. این در حالی است که نشریات آلمانی اخیراً اعلام کرده‌اند بایرن می‌خواهد گواردیولا را با افزایش حقوق سالانه‌اش به 17 میلیون یورو برای تمدید دو ساله قراردادش وسوسه کند، اما سرمربی پیشین بارسلونا حاضر نیست قراردادش بیش از یک سال تمدید شود.

در همین حال گاتزتا درباره آینده سه مربی دیگر فوتبال ایتالیا گمانه‌زنی‌هایی انجام داده است. یکی از آنها ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس است، دیگری آنتونیو کونته سرمربی تیم ملی ایتالیا و آخری وینچنزو مونتلا که گفته می‌شود در آستانه قبول هدایت سامپدوریا قرار دارد.

به نوشته این نشریه معتبر ایتالیایی، مونتلا با جانشینی والتر زنگا در سامپدوریا فاصله زیادی ندارد و تنها دلیلی که تا الان با این باشگاه قرارداد نبسته، اختلافش با مسئولان باشگاه قبلی‌اش فیورنتینا بر سر موضوع غرامت فسخ قرارداد قبلی اوست. گاتزتا درباره آلگری هم نوشته که سرمربی تحت فشار یوونتوس برای کسب تجربه مربیگری در لیگ برتر انگلیس وسوسه شده است و احتمال دارد که او تابستان امسال یووه را ترک کند. پیش‌بینی «نشریه صورتی» ایتالیا از آینده کونته هم این است که او در پایان یورو 2016 به همکاری‌اش با تیم ملی ایتالیا پایان می‌دهد و به نیمکت یوونتوس برمی‌گردد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین