اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۱۶۴۱

از امتیاز میزبانی فقط تماشاگر پرشور را داشتیم

از امتیاز میزبانی فقط تماشاگر پرشور را داشتیم
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز گفت: متأسفانه از امتیاز میزبانی فقط تماشاگر پرشور را داشتیم و سایر موارد به ضررمان بود.
۱۶:۱۳ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۶
وانانیوز|

مهران حاتمی پس از شکست شهرداری تبریز مقابل مهرام در فینال دوم لیگ برتر بسکتبال اظهارداشت: ما در کوارتر اول اصلاً تمرکز نداشتیم و خیلی پر اشتباه ظاهر شدیم. دو سوت علیه ما هم به این اشتباه کمک کرد. در یک صحنه بازیکن آنها در اوت بود اما داور توجهی نکرد، به هر حال بازیکنان ما در لحظات حساس بازی آن کنترلی را که باید می‌داشتند را نداشتند و نتیجه‌اش شکست ما بود.

وی ادامه داد: اشکالی ندارد و هنوز بازی‌های دیگر مانده است.

سرمربی شهرداری تبریز در مورد خراب بودن تابلوی ۲۴ ثانیه گفت: ما در این مسابقه میزبان بودیم اما هیچ امتیازی بجز این هوادار نداشتیم. متأسفانه تابلوی ۲۴ ثانیه برای ما خراب بود و نمی‌توانستیم تایم مسابقه را داشته باشیم. به نظر شما با این اتفاق ما چقدر ضرر می‌کنیم؟ متأسفانه این مشکل پیش آمد، قبلاً هم این موضوع را تذکر داده بودیم اما امیدوارم سال آینده این موضوع درست شود.

حاتمی در مورد اینکه چقدر شانس قهرمانی دارید؟ گفت: ما الان فقط به بازی بعد فکر می‌کنیم، فعلاً چیزی به عنوان قهرمانی وجود ندارد، بازی بعد در تهران است و باید تلاش کنیم که نتیجه خوبی بگیریم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین