اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۱۵

صدور مجوز حضور بازیکنان در تیم‌های نظامی

جانشین منابع انسانی نیروهای مسلح گفت: طبق آخرین بررسی بازیکنانی که ۴ ماه خدمت آموزشی را سپری کردند فصل آینده می توانند در تیمهای فوتبال نظامی بازی کنند.
۱۴:۰۶ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-موسی کمالی افزود: بررسی صورت گرفته هنوز قطعی نشده است اما به احتمال زیاد بازیکنانی که ۴ ماه آموزش دیدند می توانند فصل آینده در تیمهای فوتبال نظامی از جمله تراکتورسازی، ملوان بندرانزلی، فجرسپاسی و نیروی زمینی مابقی خدمتشان را سپری کنند.

کمالی در ادامه عنوان کرد: به هر حال بازیکنانی که کارت معافیتشان ابطال شده تا پایان فصل حق بازی ندارند اما براساس آخرین بررسی ها فصل آینده فقط می توانند در تیمهای نظامی بازی کنند و حق بازی در تیمهای غیر نظامی را ندارند.

وی تصریح کرد: اکثر بازیکنانی که کارت معافیتشان ابطال شده بود خودشان را به سازمان نظام وظیفه معرفی کردند و تعدادی از آنها در تیمهای نظامی آموزش دیدند همچنین آنهایی که تا الان به سازمان نظام وظیفه مراجعه نکردند باید به سرعت خودشان را معرفی کنند تا بتوانند فصل آینده در تیمهای نظامی بازی کنند.

وی بیان کرد: در حال حاضر بازیکنانی همچون سروش سعیدی و بختیار رحمانی خودشان را به سازمان نظام وظیفه معرفی نکردند.

کمالی درباره وضعیت مهرداد پولادی عنوان کرد: فدراسیون فوتبال قول داده که مهرداد پولادی را به ایران برگرداند تا تکلیف خدمت سربازیش مشخص شود، اگر این بازیکن ۴ ماه خدمت آموزشی را سپری کند می تواند فصل آینده در تیمهای نظامی بازی کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:به هر حال بازیکنانی که ۴ ماه خدمت آموزشی را سپری کنند مشکلی برای ملی پوش شدن ندارند.

همچنین به احتمال زیاد مجوز حضور در تیمهای نظامی در فصل آینده به بازیکنان سرباز داده می شود.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین