اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۱۰۸۶

صحبت‌های سرمربی نفت را قبول ندارم

صحبت‌های سرمربی نفت را قبول ندارم
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز گفت: باخت به مهرام در مقدماتی اتفاقی بوده، اما فینال شرایط خودش را دارد.
۱۲:۴۰ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۶
وانانیوز|

مهران حاتمی در گفت‌وگویی، در مورد پیروزی تیمش مقابل نفت آبادان و اینکه سرمربی نفت گفته است، حق به حق دار نرسید، اظهار داشت: واقعا ماراتن سختی برای هر دو تیم بود و هر دو تیم شایستگی فینالیست شدن را داشتن. به نظر من این حرف درست نیست. ما در 7 بازی که با نفت انجام دادیم 5 بازی را برده‌ای و همین موضوع شایستگی بازیکنان ما را ثابت می‌کند.

وی در مورد اعتراض‌ها به دو ثانیه پایانی بازی از سوی نفتی‌ها گفت: من فیلم بزای را دیدم و تصمیم داوران کاملا درست بود. صحنه‌های دیگر را هم ببیند که محمد جمشیدی توپ را با پا زد و فول گل گرفت. داوران ما خوب قضاوت می‌کنند.  نفت هم تیم خوبی است و هر اتفاقی برای ما افتاد برای آنها هم بود و حالا درست است که ما به اندازه آنها ملی پوش نداشتیم، اما بازیکنان‌مان برتری خود را نشان دادند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز در مورد اینکه زنگنه گفته است شما باید جلوی فحاشی تماشاگران تبریزی را می‌گرفتید، تاکید کرد: مربی در بازی‌های حساس تمام توجه‌اش به جریان بازی است و نمی‌تواند ذهنش را مشغول چیزهای دیگر کند.بارها گفته‌ام توهین و فحاشی از سوی هرکسی باشد، درست نیست و ما محکوم می‌کنیم، اما از بازیکنان ملی هم انتظار داریم که سطح و شخصیت خود را حفظ کنند. زنگنه خودش شروع کننده این جریان بود و شان بازیکن ملی هم این نیست که چنین حرفی بزند. با یک عذرخواهی همه چیز تمام می‌شد، اما ادامه آن نتیجه خوبی نداشت.

حاتمی ادامه داد: چرا به محمد حسن زاده کوچکترین حرفی زده نشد؟ همه می‌بینند چه کسی توهین کرده  است. البته من قبول ندارم که جواب توهین را باید با توهین بدهیم. باید قداست حرفه‌ای بودن را حفظ کنیم و تحت هر شرایطی بی حرمتی را منفور می‌دانیم و کار قشنگی در زمین ورزش نیست و حاضرم هرکاری برای بهتر شدن فضا انجام دهم.

وی با اشاره به دیدار فینال مقابل مهرام اظهار داشت: خوشحالیم که به این مرحله رسیده‌ایم و فینال قطعا بازی سختی است. هر دو تیمی هم که به فینال نرسیدند شایسته بودند و قسمت بود که دو تیم دیگر فینالیست شوند.

سرمربی شهرداری تبریز در مورد اینکه دو بازی مقدماتی را به مهرام باخته‌اند، گفت: ما در مرحله مقدماتی دوم و مهرام چهارم شد، پس این نشان می‌دهد آن دو باخت می‌تواند اتفاقی بوده باشد، اما به هرحال بازی فینال شرایطش متفاوت است و آنها هم بازیکنان داخلی، خارجی و کادر فنی خوبی دارند.

حاتمی تاکید کرد: ما به هیچ وجه دنبال حاشیه نبوده‌ایم و نمی‌خواهیم با حاشیه به بردی برسیم. ما خواهان بازی در فضای سالم هستیم و هیچ گاه هم فشاری روی داوری نگذاشته‌ایم. امسال رقابت‌ها خیلی سخت بوده و همین که بازی‌های نیمه نهایی 5 مسابقه می‌شود نشان از کیفیت خوب تیم‌ها و نزدیک بودن آنها به هم دارد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین