اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۱۰۰۹

علیه فغانی به فیفا شکایت می‌کنیم/اصفهانیان کاسه و کوزه‌اش را جمع کند برود

علیه فغانی به فیفا شکایت می‌کنیم اصفهانیان کاسه و کوزه‌اش را جمع کند برود
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان، گفت:‌ فریدون اصفهانیان کاسه و کوزه‌اش را جمع کند و از فدراسیون برود او باید شغل دیگری را اختیار کند.
۲۰:۴۰ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
وانانیوز|

علی عیسی‌زاده در گفت‌وگویی، درمورد تساوی یک بر یک فولاد و صنعت نفت و پنالتی که داور در اواخر بازی برای فولاد گرفت، عنوان کرد: ما نمی‌دانیم فدراسیون و کمیته داوران چه می‌کنند، هفته گذشته مقابل استقلال آن بلا را سر ما آوردند و امروز مقابل فولاد خوزستان هم این اتفاق افتاد اگر فدراسیون نمی‌تواند داور تعلیم کند به ما بگویند داور از خارج بیاوریم و هزینه‌اش را پرداخت کنیم. قرار نیست داوران سر ما را ببرند،‌اگر قرار است این هزینه‌ای که ما انجام دادیم به جوی آب برود پولش را برای داوری بدهیم تا حق‌مان خورده نشود. 

وی افزود: فریدون اصفهانیان کاسه و کوزه‌اش را جمع کند و از فدراسیون برود او باید شغل دیگری را اختیار کند دیگر این اتفاقات بس است. صنعت نفت را ویران کرده‌اند، مردم آبادان را طی این هفته نابود کرده‌اند.

مدیرعامل صنعت نفت در ادامه تاکید کرد: یک جام درست کنید به پرسپولیس بدهید و یک جام هم به استقلال بدهید 3-2 تیم صنعتی هم که آقایان فدراسیون دنبالشان هستند را هم بالا بیاورند و ما را هم به امان خدا رها کنند به این شکل که نمی‌توان کار کرد. واقعا این شرایط داوری عجیب است ما در حال شکایت از تیم داوری فغانی به فیفا هستیم و می ‌خواهیم بگوییم او را به جام جهانی نبرید چرا که ابروی ایران می‌رود، چطور می‌شود چهار اشتباه تاثیرگذار علیه ما انجام دهند این اشتباهات نتیجه بازی را عوض کرد. 

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین