اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۰۸
فن‌خال:

زیبایی فوتبال همین است که بهترین بازی‌ را انجام ندهید و پیروز شوید

سرمربی هلندی شیاطین سرخ از پیروزی خارج از خانه شاگردانش برابر کریستال‌پالاس ابراز خرسندی و در عین حال تأکید کرد که مردانش در این بازی عملکرد فوق‌العاده‌ای نداشته‌اند.
۱۳:۴۹ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-لوئیز فن‌خال پس از پیروزی 2 بر یک شاگردانش برابر کریستال پالاس در ورزشگاه سلهورست پارک، نفس راحتی کشید چرا که در فاصله دو هفته به پایان رقابت‌ها فاصله خود را با لیورپولی که امشب (یکشنبه) میهمان چلسی است به هفت امتیاز افزایش داد.

شکست لیورپول در بازی امشب خود برابر چلسی بدان معناست که منچستریونایتد قطعاً سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل آینده را کسب خواهد کرد هرچند راهیابی این تیم به مرحله گروهی یا مقدماتی هنوز مشخص نیست.

به همین دلیل فن‌خال ابراز امیدواری کرد که قهرمان زودهنگام رقابت‌ها لطف بزرگی در حق شیاطین سرخ انجام دهد و با غلبه بر لیورپول، من‌یونایتد را به اصلی‌‌ترین هدفش که کسب سهمیه در لیگ قهرمانان فصل آینده بود، برساند.

فن‌خال در خصوص نتیجه بازی شاگردانش برابر کریستال‌پالاس گفت: این بازی ما را یک گام دیگر به هدف‌مان نزدیک‌تر کرد و حالا می‌توانیم با یک لیوان نوشیدنی عالی بنشینیم و بازی چلسی و لیورپول را تماشا کنیم.

با وجود پیروزی برابر کریستال‌پالاس، فن‌خال اعتراف کرد که تیمش عملکرد خوبی نداشته و مصدومیت لوک‌شاو و همچنین وین رونی بر مشکلات شیاطین سرخ افزوده است.

او گفت: فوتبال ورزشی دیوانه‌کننده است. بازی‌هایی که برابر جلسی، اورتون و وست‌برومویچ انجام دادیم در قیاس با این بازی، به مراتب بهتر بود هرچند این بازی را بردیم. این هم جزو زیبایی‌های فوتبال است. چیزی که مرا تحت تأثیر قرار داد روحیه تیمم بود و این همان نکته‌ای بود که به بازیکنانم گوشزد کردم. به آنها گفتم تا زمانی که مثل این بازی بجنگید، شکست دادن‌ ما سخت است.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ سپس به تمجید از داوید دخه‌آ، دروازه‌بان اسپانیایی تیمش که یک موقعیت مسلم گلزنی را از کریستال پالاس (در مقطعی از بازی که نتیجه مساوی بود) گرفت، پرداخت. فن‌خال عنوان کرد: او در مهمترین مقطع بازی یک واکنش فوق‌العاده انجام داد چون اگر در آن زمان کریستال پالاس گل دومش را زده بود بازگشت به بازی برای ما بسیار سخت می‌شد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین