اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۰۷۸۰

تیراندازی ایران آینده خوبی در بازی‌های آسیایی جاکارتا و المپیک توکیو دارد

تیراندازی ایران آینده خوبی در بازی‌های آسیایی جاکارتا و المپیک توکیو دارد
معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان در بازدید از فینال مسابقات تپانچه قهرمانی کشور آینده خوبی را برای تیم ملی تیراندازی در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و المپیک 2020 توکیو ترسیم کرد.
۱۵:۴۰ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
وانانیوز|

به از سایت فدراسیون تیراندازی، فریبا محمدیان در بازدید از فینال رقابت‌های تپانچه قهرمانی کشور گفت: سیستم داوری مسابقات قهرمانی کشور الکترونیکی بوده و خیلی خوب و بر مبنای استانداردهای جهانی کار می‌کند. داوران مسابقات نیز از این فناوری به خوبی استفاده می‌کنند که خوشحال کننده است و باید از تلاش‌هایی که در مجموعه انجام می‌شود قدردانی کرد. 

وی افزود: حضور ورزشکاران در دو بخش آقایان و بانوان بسیار چشمگیر بود که این حضور را بسیار میمون و مبارک می دانم. از طرفی باتوجه به اینکه مسابقات با آغاز ایام دهه مبارک فجر مقارن شده امیدوارم برای آینده تیراندازی در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و المپیک 2020 توکیو نوید خبرهای خوبی باشد.

محمدیان نقش وزارت ورزش و جوانان از تیراندازی را حمایتی ارزیابی کرد و اظهار داشت: اتفاقاتی که در هیات رئیسه فدراسیون روی می‌دهد به واسطه قدرت اجرایی رئیس فدراسیون و تیم کاری و مجموعه فدراسیون است و وزارت ورزش نقش حمایتی و نظارتی دارد و در این نقش قطعا قصور نمی‌کند.

* علی دادگر در مورد بیست و ششمیین دوره مسابقات قهرمانی کشور، اظهار داشت: استقبال خوبی از بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور شده و درحال مذاکره با لازلو سوچک، سرمربی مجارستانی تیم ملی هستیم تا ضمن پرداخت حقوق معوقه‌اش با وی تا پایان بازی‌های آسیایی جاکارتا قرارداد ببندیم.

وی با بیان این مطلب، گفت: این دوره از مسابقات در مقایسه با دوره قبل بسیار خوب برگزار شد و از لحاظ تعداد شرکت کننده رشد دو و نیم برابری داشت که در نوع خود بی نظیر است و شرکت کنندگانی از تمامی استان ها و حتی کیش داشتیم که از لحاظ کمی و کیفی امتیاز خوبی را به دست آوردند.

رئیس فدارسیون تیراندازی، خاطرنشان کرد: درباره برگزاری مسابقات میکس که امروز جمعه برگزار می‌شود، اظهار داشت: مسابقات میکس برای اولین بار برگزار می‌شود و شاید ایراداتی در برگزاری آن وارد باشد که طبیعی است و امیدواریم ورزشکاران تجربه خیلی خوبی به دست آورند و در مسابقات آسیایی هم که میکس برگزار خواهد شد عملکرد خوبی داشته باشند. 


دادگر درباره برنامه‌های آینده ملی پوشان، گفت: مسابقات دانشجویان جهان در پایان اسفندماه در کشور مالزی برگزار خواهد شد و آخر فروردین ماه نیز تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی به کره جنوبی اعزام می‌شود. دو ماه بعد مسابقات جام جهانی مونیخ و سپس بازی های آسیایی جاکارتا را در پیش داریم و بعد از آن تیم ملی برای کسب سهمیه بازی های المپیک توکیو به کره جنوبی سفر می‌کند.

وی همچنین از مذاکره با سرمربی سابق تیم ملی تفنگ خبر داد و گفت: زمانیکه لازلو سوچک در ایران فعالیت می‌کرد، رکوردهای ملی پوشان ارتقاء پیدا کرد و در مذاکره با این مربی مجارستانی هستیم تا حقوق وی را پرداخت کنیم و اگر امکانش باشد تا پایان بازی های آسیایی جاکارتا از حضورش بهره مند شویم. امیدواریم که با آمدن وی تیم ملی سیر صعودی سابق خود را طی کند.

انتهای پیام/

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین