اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۰۶۹۷

از بازی تیمم راضی نیستم/شرایط زمین در پنالتی رخ داده بی تاثیر نبود

از بازی تیمم راضی نیستم شرایط زمین در پنالتی رخ داده بی تاثیر نبود
سرمربی نفت تهران گفت: در این هفته شرایط تمرین خوبی نداشتیم و تمام هفته را در سالن تمرین کردیم.
۱۹:۰۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
وانانیوز|

هومن افاضلی پس از تساوی یک بر مقابل پیکان اظهار داشت: بازی سختی بود. در این هفته شرایط تمرین خوبی نداشتیم و تمام هفته را در سالن تمرین کردیم و ایده‌هایی که در سالن داشتیم متفاوت بود. نتوانستیم تاکتیک‌های خود را اجرا کنیم. در نیمه دوم و قبل از گلی که زدیم بی سازمان شدیم.

 وی ادامه داد: امروز انرژی زیادی را صرف کردیم، متاسفانه زمین هم یاری نکرد و شرایط خوبی برای هر دو تیم نداشت، پنالتی اولی که به ضرر ما گرفته شد زمین نقش عمده‌ای داشت و نصرتی در آن زمان تعادل نداشت. 

وی با اشاره به حواشی پیش از بازی گفت: قبل از مسابقه حاشیه‌هایی وجود داشت اما به احترام مدیران یکی از قطب‌های صنعتی کشور یعنی ایران خودرو آقای یکه زارع و شیعی نمی خواهم ورود کنند اما شما رسانه‌ها بررسی کنید و اگر چیزی باشد پیگیری کنید باقی مسائل هم بخش حقوقی باشگاه پیگیری خواهد کرد. 

سرمربی نفت تهران درمورد داوری گفت: نمی‌خواهم درمورد داوری صحبت کنم روز مهمی برای داور این بازی بود و فکر می‌کنم استرس زیادی داشت البته در نیمه دوم بهتر شد. امیدوارم داورانی که زیر فشار می‌روند را برای ما نگذارند. 

وی با اشاره به شرایط تیمش گفت: هدف ما این است که وضعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم در هر بازی به دنبال سه امتیاز هستیم و در این مسابقه هم همین مدنظرمان بود به همین دلیل هم از بازی تیمم راضی نیستم. 

افاضلی درمورد کارت‌های زرد دریافتی بازیکنانش گفت: طبق قراری که گذاشته‌ایم اگر بازیکنان کارت که می‌گیرند غیرفنی باشد یکسری عواقب برا‌ی آنها دارد. 

انتهای پیام/ک

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین