اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۰۵۳۵

فهمیدن ارنج تیم از بازیکن حریف یک کار غیراخلاقی است

فهمیدن ارنج تیم از بازیکن حریف یک کار غیراخلاقی است
سرپرست تیم فوتبال نفت تهران تائید کرد که یکی از مربیان تیم پیکان برای متوجه شدن ارنج این تیم با بازیکن نفت تماس گرفته است.
۱۵:۴۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
وانانیوز|

یکی از روزنامه‌های ورزشی امروز مطلبی منتشر کرده بود مبنی بر اینکه یکی از مربیان تیم پیکان با بازیکن تیم نفت تهران تماسی برقرار کرده و خواستار ارنج و سیستم تیم برای بازی روز پنج‌شنبه تیم‌های پیکان و نفت شده است.

اکبر یوسفی سرپرست تیم نفت تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با تائید این خبر گفت: متأسفانه این مسئله صحت دارد و یکی از مربیان تیم پیکان با بازیکن ما تماس گرفته و خواستار ارنج و سیستم نفت در بازی فردا شده است.

وی ادامه داد: یکی از مربیان تیم پیکان این کار را انجام داده و ما نمی‌خواستیم این مسئله رسانه‌ای شود چرا که فردا بازی حساسی داریم و دوست نداریم وارد حاشیه‌های این مسئله شویم. منتظر هستیم که این بازی سپری شود و با جمع‌آوری مدارک لازم از طریق کمیته اخلاق این موضوع را پیگیری کنیم.

یوسفی تصریح کرد: من خودم سالها فوتبال بازی کردم اما چنین شرایطی را ندیدم، این کارها غیر اخلاقی است که یک مربی بخواهد از طریق یک بازیکن سیستم و ارنج حریفش را متوجه شود. باشگاه‌ها باید خودشان قوی کار کنند و دنبال چنین مسائلی نباشند. ما صدای این مربی را به صورت ضبط شده داریم و بعد از بازی با پیکان این مسئله را پیگیری خواهیم کرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین