اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۰۴۶

بزرگی: شانس ماندن یا رفتن کرار از استقلال به یک اندازه است

معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: شانس ماندن یا رفتن جاسم کرار به یک اندازه است هرچند ممکن است کمیته انضباطی باشگاه با توجه به شرایط تصمیمات شدیدی بگیرد.
۱۵:۳۳ - ۱۸ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-محسن بزرگی معاونت حقوقی باشگاه استقلال،‌ در خصوص جلسه امروز افشار زاده و مظلومی و تصمیم‌گیری درباره هافبک عراقی اظهار داشت: اول از همه باید اشاره کنم بحث کرار در این مدت توسط رسانه‌ها کمی بزرگ شد چون اتفاقات مربوط به این بازیکن در تیم معمولی است. شما دیدید استقلال بدون حضور کرار هم موفق بود. قطعا باشگاه تدابیر لازم را تا نیم فصل اتخاذ خواهد کرد باید این را هم در نظر بگیریم در این مدت بود و نبود کرار برای استقلال تفاوتی نداشته و البته ارزیابی خسارت‌ غیبت‌های این بازیکن بر عهده کمیته انضباطی قرار گرفته است. این بازیکن در ابتدای فصل ۳ جلسه محروم بود و کادر فنی او را در اختیار نداشت در مورد بقیه مسائل این بازیکن هم طبق قانون برخورد خواهد شد این را هم بگویم کرار باید برای قبول تصمیمات شدید کمیته انضباطی آماده باشد چون طبق آیین‌نامه اختیارات وسیعی داریم هرچند رفتن یا ماندن کرار قطعی نیست و او فعلا در اردوی تیم ملی کشورش حضور دارد و ۱۰ روز دیگر در جلسه کمیته انضباطی شرکت کرده تا به پرونده او رسیدگی شود.

وی در خصوص اینکه مظلومی در صورت جذب جانشین کرار موافق جدایی هافبک عراقی است گفت: برای مظلومی اسم خاصی مهم نیست او می‌گوید من یک بازیکن بازی ساز می‌خواهم حال چه کرار باشد یا یک شخص دیگر. سرمربی تیم یک هافبک وسط می‌خواهد که به استقلال کمک کند.

بزرگی در خصوص اینکه آیا با این تفاسیر کرار در باشگاه ماندنی است یا رفتنی گفت: این بازیکن باید در سیستم باشگاه قرار بگیرد که اگر این اتفاق رخ دهد ماندگار خواهد شد در غیر اینصورت اگر قرار باشد هر روز حاشیه درست کند جایی در استقلال نخواهد داشت. همانطور که گفتم تصمیمات بر عهده کمیته انضباطی است و شاید با توجه به سوابق تصمیم شدیدی بگیریم که آن را در آینده اعلام خواهیم کرد.

معاونت حقوقی باشگاه استقلال در خصوص اینکه در جلسه امروز پیرامون جریمه ۵۰ میلیونی مظلومی و مجید صالح نیز بحث شد گفت: اتفاقا آقای افشارزاده از ما خواستند ما به این موضوع ورود کنیم و قرار است بررسی کنیم که اظهارات آقای صالح و مظلومی چه بوده و دیگران چه گفتند که چنین حکمی صادر شده است چه طور آقای تاج که رئیس سازمان لیگ است علیه داوری‌ها نامه نوشته و حتی این موضوع را رسانه‌ای هم کرده است اما به او ایرادی نگرفتند و کمیته انضباطی او را جریمه نکرد. امروز آقای افشارزاده خیلی ناراحت بود و اعتقاد داشت برخوردهای انضباطی با استقلال با غلظت و شدت بیشتری صورت می‌گیرد در حالیکه با تیم‌های دیگر این اتفاق نمی‌افتد.

 

 

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین