اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۰۴۲
باید در 4 بازی آینده کمترین اشتباه را داشته باشیم

ایران‌پوریان: در نتایجی که گرفته‌ایم همه مقصر هستند

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: باید در 4 بازی آینده بیشترین امتیاز را بگیریم تا نتایج ضعیف مسابقات گذشته را جبران کنیم.
۱۵:۲۴ - ۱۸ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-محمد ایران‌پوریان  در خصوص اینکه آیا تراکتورسازی با وجود نتایج نه چندان می‌تواند در کورس قهرمانی لیگ برتر باشد گفت: الان نمی‌توان در این زمینه حرف زد. برای قهرمان شدن فقط حرف زدن کافی نیست و باید در عمل ثابت کنیم که چه کاره هستیم. 4 بازی آینده برای ما بسیار مهم است و باید کمترین اشتباه را داشته باشیم. باید از این 4 بازی بیشترین امتیاز را بگیریم تا نتایج قبلی جبران شود.

کاپیتان تراکتورسازی در مورد انتقادهایی که از تونی اولیویرا بابت نتایج ضعیف در لیگ برتر شده است اظهار داشت: وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد بازیکنان، مربیان و باشگاه مقصر هستند و فقط نباید یک نفر را مقصر قلمداد کنیم، در موفقیت‌ها نیز همه سهیم هستیم. بازیکنان ما هم‌قسم شده‌اند که شرایط را تغییر دهند. ما در 5 بازی اخیر 3 برد، 2 تساوی و یک باخت داشتیم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که کدام تیم امسال مدعی جدی قهرمانی است تاکید کرد: تیم خوب در لیگ برتر زیاد داریم. الان ذوب‌آهن خوب فوتبال بازی می‌کند و استقلال و پرسپولیس هم شرایط خوبی دارند. سپاهان هم همیشه مدعی است و استقلال خوزستان هم خوب نتیجه گرفته است. نوسان در نتیجه‌گیری برای همه تیم‌ها وجود دارد و زود است که در مورد مدعیان قهرمانی صحبت کنیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین