اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۰۲۰۳

در بازی چهارم اشتباهات مسابقه سوم را جبران کردیم

در بازی چهارم اشتباهات مسابقه سوم را جبران کردیم
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز گفت: در بازی سوم پراشتباه بودیم، اما در مسابقه چهارم آنها را برطرف کرده و بازی خوبی به نمایش گذاشتیم.
۱۷:۰۰ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۶
وانانیوز|

مهران حاتمی در گفت‌وگویی، در مورد دیدارهای حساس تیمش مقابل نفت آبادان در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: هر 4 بازی گذشته واقعا سخت بود و هر دو تیم تلاش زیادی برای برد داشتند. در بازی سوم که در آبادان انجام دادیم پراشتباه بودیم و نتوانستیم در حد خودمان ظاهر شویم، اما در مسابقه چهارم مقابل این تیم بچه‌ها بسیار خوب کار کردند.  بازی به وقت‌های اضافه کشید و در این زمان هم خیلی خوب بودیم.

وی در مورد درگیری های رخ داده در بازی سوم دو تیم در آبادان گفت: بهتر است در این مورد حرفی نزنیم که باعث ایجاد حاشیه شود. خوشبختانه ناظر مسابقه همه چیز را دید و او گزارش خواهد داد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز با تمجید از عملکرد اصغر کاردوست عنوان کرد: او در این فصل در شهرداری تبریز متحول شده است، چون فرصت بیشتری برای بازی دارد و کمک زیادی به ما می‌کند. از سوی دیگر تمرینات سختی را پشت سر گذاشته است.

حاتمی با اشاره به بازی پنجم که تیمش میزبان است، گفت: تیم‌ها واقعا به هم نزدیک هستند و نمی‌تواند برنده یا بازنده را پیش بینی کرد و همه سعی و تلاش‌شان را می‌کنند. ما هم به دنبال این هستیم با استفاده از شرایط میزبانی برنده مسابقه شویم.

وی در پایان در مورد قضاوت داوران گفت: داوری واقعا در این مرحله خوب بود و اتفاق خاصی نیفتاد. در هر 4 بازی داوران قضاوت قابل قبولی داشتند.

به گزارش فارس، دیدار پنجم و آخر شهرداری تبریز و نفت آبادان در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال پنجشنبه هفته جاری در تبریز برگزار می‌شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین