اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۹۹۸
هروقت نتیجه گرفتیم لیگ تعطیل شده است

کیانی: می‌توانیم برای کسب سهمیه بجنگیم/ تعطیلی‌ها بلای جان بازیکنان است

هافبک دفاعی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز معتقد است که تعطیلات لیگ برتر بلای جان بازیکنان شده است.
۱۶:۲۳ - ۱۷ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-مهدی کیانی در خصوص تعطیلی دوباره مسابقات لیگ برتر گفت: این تعطیلی نه تنها برای تیم ما بلکه برای تمامی تیم‌ها بد است. بازیکنان تا در شرایط بازی قرار می‌گیرند، بازی‌ها تعطیل می‌شود. بی‌جهت نیست که آمار مصدومیت‌ها اینقدر بالا رفته است.

وی افزود: از طرفی به خاطر تیم ملی، بازی‌ها را هم فشرده برگزار می‌کنند و باید هر چهار روز یک بار بازی کنیم. فوتبال ایران آنقدر امکانات ندارد که ما در چهار روز ریکاوری کنیم. این تعطیلی واقعاً بلای جان بازیکنان شده است. ما دوباره یک بازی را بردیم و لیگ تعطیل شد. قبلاً هم وقتی نتیجه می‌گرفتیم، لیگ تعطیل شده بود و از این موضوع ضرر کردیم. تیم ما به شرایط خوبی رسیده و ای کاش لیگ تعطیل نمی‌شد.

هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در مورد اینکه تیمش در این فصل چه جایگاهی را در لیگ برتر به دست خواهد آورد، اظهار داشت: این فصل پتانسیل بالایی داریم و گسترش فولاد از لحاظ بازیکن و کادرفنی تیم بسیار خوبی است. البته باشگاه هم امکانات خوبی برای ما مهیا کرده و امسال می‌توانیم جزو تیم‌های بالای جدول باشیم و حتی برای گرفتن سهمیه آسیا بجنگیم. فقط در نیم فصل دوم باید از بازی‌های خانگی نهایت استفاده را ببریم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین