اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۹۵۸۳

آینده کشتی ایران بسیار روشن خواهد بود

آینده کشتی ایران بسیار روشن خواهد بود
رئیس فدراسیون کشتی برگزاری رقابت‌های بین‌المللی در استان‌ها و شهرستان‌های دیگر را باعث رشد و پیشرفت این رشته عنوان کرد.
۱۷:۴۰ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۶
وانانیوز|

رسول خادم درگفت وگویی، درباره رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی گفت: برای اولین بار است که از نگاه اتحادیه جهانی این مسابقات به عنوان سیستم رنکینگ انتخاب شده است که خوشبختانه استقبال بسیار خوبی هم از این مسابقات شده است.

وی ادامه داد: در این رقابت‌ها قهرمانان عنوان‌دار و مطرحی از کشورهای دنیا حضور دارند؛ همچنین کشتی‌گیران جوان و با تجربه‌ای نیز از کشورمان با رقبای خود پیکار می‌کنند که امیدواریم در پایان نتایج قابل قبولی کسب کند. سطح کیفی مسابقات نسبت به دوره‌های قبل بسیار بالاتر است و امیدوارم مسابقات کشتی آزاد جام تختی نیز که چند روز دیگر در تبریز در سطح قابل قبولی برگزار شود.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره دادن میزبانی این رقابت‌ها به خوزستان گفت: کشتی خوزستان همواره از جایگاه خوبی در کشور برخوردار بوده است که امیدواریم شاهد برگزاری رقابت‌های بین‌المللی بیشتری در شهرهای مختلف این استان باشیم. متاسفانه در برخی از شهرستان‌های استان زیرساخت‌های مناسبی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی وجود ندارد، اما خوشبختانه در ماهشهر شرایط لازم وجود دارد که امیدواریم با پیگیری‌های بیشتر مدیران استانی این فرصت بار دیگر برای شهرهای دیگر استان خوزستان نیز فراهم شود.

خادم ادامه داد: قطعاً برگزاری مسابقات بین‌المللی باعث رونق و پیشرفت کشتی در شهرستان‌ها و استان‌های کشور ما می‌شود؛ برگزاری این مسابقات از یک طرف باعث رونق کشتی و همچنین رونق اقتصادی در آن شهرها شده و از سوی دیگر تأثیر زیادی در افکار عمومی برای گرایش به ورزش به خصوص کشتی خواهد داشت.

وی با اشاره به احداث خانه کشتی در شهرهای ایذه و اندیمشک گفت: امیدوارم در آینده نزدیک با راه‌اندازی و احداث خانه کشتی در این دو شهر شاهد برگزاری مسابقات بین‌المللی در این شهرستان‌ها که علاقه وافری به کشتی دارند باشیم.

رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: آینده کشتی کشور بسیار روشن است و با توجه به کشتی‌گیران جوان و آینده‌داری که در اختیار داریم امیدواریم در بازی‌های آسیایی و مهمتر از آن المپیک توکیو عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: کشتی خادم
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین