اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۹۳

قرقیزستانی‌ها به کفاشیان تبریک گفتند

رئیس فدراسیون فوتبال قرقیزستان نایب رئیسی علی کفاشیان در کنفدراسیون فوتبال آسیا را تبریک گفت.
۱۳:۰۷ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سه‌متی سلطانوف، رئیس فدراسیون فوتبال قرقیزستان در نامه ارسالی خود به علی کفاشیان کسب عنوان نایب رئیسی کنفدراسیون فوتبال آسیا را به وی تبریک گفت.

در نامه سلطانوف خطاب به کفاشیان آمده است: «من از طرف فدراسیون فوتبال قرقیزستان و جامعه فوتبال کشورم پیرو برگزاری بیست‌وششمین کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا و کسب عنوان نایب رئیسی‌تان در این کنفدراسیون، به شما و فدراسیون فوتبال ایران تبریک گفته و آرزوی موفقیت‌های بیشتر را در این پست برای‌تان دارم.

اطمینان دارم که انتخاب شما بر مبنای تعهد، تجربیات عظیم، دانش گسترده و دستاوردهای ارزشمندتان در طول فعالیت حرفه‌ای در حوزه مدیریت ورزشی‌تان بوده و قطعاً کمک شایانی به توسعه فوتبال آسیا و برآورد نیازهای فدراسیون های عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد کرد. در پایان اعلام می‌کنم که مشتاقانه منتظر تقویت روابط برادرانه و توسعه همکاری‌های فدراسیون‌های فوتبال دو کشور هستم».

پیش از این هم رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، نماینده شرکت بازاریابی ایتالیاییMP&SILVA، رؤسای فدراسیون‌های فوتبال کویت، بنگلادش و افغانستان به کفاشیان بابت نایب رئیسی‌اش در منطقه آسیای مرکزی تبریک گفته بودند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین