اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۸۸۱

ایران پوریان: امیدارم مقابل سیاه جامگان به برتری برسیم/ مدیرعامل باشگاه تمام تلاش خود را انجام می دهد

کاپیتان تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز گفت: تمرینات را از روز سه شنبه در تبریز پیگیری خواهیم کرد تا با آمادگی کامل مقابل سیاه جامگان به میدان برویم.
۱۴:۰۵ - ۱۵ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-محمد ایران پوریان در گفتگو با خبرنگار سایت برنامه نود در خصوص برتری مقابل سایپا و صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی جام حذفی، اظهار داشت: خدا را شکر بازیکنان از نظر فنی، بازی خوبی را مقابل حریف انجام داده و در نهایت به برتری دست یافتند. تیم مقابل نیز عملکرد مناسبی داشت ولی تراکتور سازی توانست با حمایت هواداران به هدفشان برسند.

وی ادامه داد: ما در مسابقات روند خوبی داشته ایم که امیدوارم در ادامه مسابقات نیز این همین روند را حفظ کنیم و تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا نتایجی که در شان تیم است را کسب کنیم.

کاپیتان سرخ پوشان تبریزی درباره زمان شروع تمرینات این تیم، بیان کرد: کادر فنی به بازیکنان استراحت چند روزه داده است که از روز سه شنبه تمرینات را به منظور دیدار مقابل سیاه جامگان پیگیری خواهیم کرد.

ایران پوریان درباره دیدار پیش روی تیمش مقابل سیاه جامگان، گفت: قطعا هدف ما برتری مقابل این تیم بوده و آنها حریف آسانی برای ما نخواهد بود ولی امیدوارم به هدفمان برسیم. حضور و حمایت هواداران همیشه قوت قلبی برایمان بوده است و انشالله با حضور خوبشان، همانند همیشه از تیم حمایت کنند.

وی در خصوص اینک آیا مدیرعامل باشگاه تراکتور سازی صحبت هایی را با وی در خصوص مسائل مالی داشته است یا خیر؟، اظهار داشت: بله، مدیرعامل باشگاه با من صحبت هایی داشته اند که آقای عباسی تمام تلاش خود را انجام می دهد تا انشالله تیم به شرایطی خوبی برسد. امیدوارم با صبوری و همکاری بیشتر به هدفی که داریم دست یابیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین