اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۸۵۳
پیشنهاد سرپرستی تیم به من نشده است

بصیرت: بازیکنان فرکی را «کله‌پا» نکردند/ بازیکن‌ سالاری در سپاهان را قبول ندارم

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازیکنانی که بیش از 10 سال سابقه در سپاهان دارند هر تصمیمی که می‌گیرند به طور قطع به نفع تیم است و بازیکن سالاری را در سپاهان قبول ندارم.
۰۰:۱۳ - ۱۵ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-مجید بصیرت در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل راه‌آهن، اظهار داشت: ابتدا باید از فرکی، سجادی و صالحیان تشکر کنم و فرکی فردی است که ویژگی‌های بسیار مثبتی داشت و مربی بود که نه تنها به من بلکه به همه بازیکنان درس زندگی یاد داد و مطمئن هستم در هر کجا باشد موفق است.

وی درباره این دیدار افزود: جام حذفی همیشه حساسیت‌های خودش را دارد و تیم راه‌آهن و مربی این تیم برای ما خوب و قابل احترام بودند و ما نیز سپاهانیم و در این دیدار با توجه به وجود یار دوازدهم خود بازی خوبی را ارائه دادیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه چه تصمیمی در ارتباط با کادر فنی این تیم گرفته می‌شود و اینکه اگر به کادر فعلی پیشنهاد دهند قبول می‌کنند یا خیر، خاطرنشان کرد: امیدوارم هر تصمیمی گرفته می‌شود به نفع تیم باشد و در ارتباط با کادر فنی این دیدار باید بگویم چون زمان انتخاب مربی نبود نویدکیا مسئولیت این بازی را قبول کرد و تصمیم اینکه چه کسی مربی باشد با هیئت مدیره است و اگر به ما پیشنهاد دهند ادامه می‌دهیم و اگر مربی دیگر نیز آید استقبال می‌کنیم و در این مسئله تنها سپاهان مهم است.

بصیرت درباره اینکه گفته می‌شد بازیکنان سپاهان فرکی را نمی‌خواستند، تصریح کرد: این مسئله را کاملاً تکذیب می‌کنم و همه بازیکنان در همه دیدارها با جون و دل برای تیم و آقای فرکی بازی کردند و حتی مقابل استقلال اهواز نیز موقعیت‌های خوبی داشتیم و 2 ضربه به تیرک دروازه نیز زدیم.

وی ادامه داد: ما در ابتدای این فصل بدشانس بودیم و در فصل گذشته نیز ویسی عملکردش خوب نبود و در این فصل تیمش در بالای جدول قرار دارد، مثال دیگری که می‌توانم بزنم چلسی است که مورینیو همان مورینیو است اما عملکرد تیمش قابل قبول نیست و باید بگویم فوتبال همچون والیبال نیست که هر وقت خوب باشیم ببریم.

مربی تیم فوتبال سپاهان درباره اعتراض تارتار به گل نخست سپاهان، خاطرنشان کرد: صحنه گل را ندیدیم و بازیکنانمان نیز بر روی زمین افتادن یار حریف را ندیدند و نظر تارتار نیز برای ما قابل احترام بوده اما بدانید سپاهان هیچ موقع نه وقت‌کشی می‌کند و نه خلاف بازی جوانمردانه بازی می‌کند.

بصیرت در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود محرم در این دیدار روی نیمکت نباشد، تصریح کرد: جوابی برای این سوال ندارم و در مقامی نیستم که این سوال را پاسخ دهم و این سوال باید از رأس مدیریت پرسیده شود.

وی درباره بازیکن‌سالاری در این تیم، تصریح کرد: بازیکن سالاری را قبول ندارم و کسانی که در سپاهان بالای 10 سال سابقه بازی دارند با این تیم زندگی کرده‌اند و اگر تصمیمی نیز می‌گیرند قطعاً به نفع تیم است.

مربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه افزود: در زمان آقای کرانچار من اخراج شدم ولی چون به نفع سپاهان بود برای کرانچار ارزش قائل شدم، مهم بصیرت، کریمی و نویدکیا نیست و مسئله اصلی اصفهان است و اگر کادر فنی جدید هم من را نخواهند به خاطر سپاهان کنار می‌روم.

بصیرت درباره مشکلاتی که حسین فرکی در دیدارهای مختلف بیان می‌کرد، اظهار داشت: یکسری بدشانسی‌ها را ما داشتیم اما در ارتباط با این سوال تنها خود فرکی می‌تواند پاسخگو باشد.

وی درباره کندی دفاع سپاهان در بازی‌های اخیر و جلو آمدن آنها، خاطرنشان کرد: امروز ما مقابل سریع‌ترین تیم لیگ بازی کردیم که خوشبختانه نه عقیلی و نه کرمی اشتباهی نداشتند و اگر دقت کرده باشید عمران‌زاده نیز در استقلال در بسیاری از بازی‌ها اشتباه می‌کند که این مسئله عادی است و اگر قرار بر تجربه باشد عقیلی و کرمی از بهترین‌ها هستند.

مربی تیم فوتبال سپاهان درباره عملکرد رحمان احمدی در این دیدار، خاطرنشان کرد: در این دیدار از همه راضی بودم، گردان، احمدی و همه بازیکنان چه در این دیدار و چه در دیدارهای گذشته عملکرد خوبی داشتند.

بصیرت درباره اینکه گفته می‌شود پس از خوروش سرپرست سپاهان می‌شود، گفت: چنین پیشنهادی به من نشده است و من یک سپاهانی هستم و در هرجا که بتوانم به تیم کمک کنم استقبال می‌کنم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین