اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۸۰۵

بصیرت: سپاهان فردا با نظر نویدکیا به میدان می‌رود

مربی سپاهان گفت: سپاهان فردا با نظر نویدکیا در جام حذفی مقابل راه آهن به میدان می‌رود.
۱۹:۴۸ - ۱۳ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-مجید بصیرت در خصوص دیدار سپاهان مقابل راه‌آهن در جام حذفی اظهار داشت: جا دارد از تمام پیشکوستان اجازه بگیریم خیلی پیشکسوت دارد که کمتر دیده شده‌اند. دوم قصد داشتم در مورد کادرفنی گذشته صحبت کنم که زحمت زیادی برای تیم کشیدند و آرزوی موفقیت برای فرکی می‌کنم. او هم فنی و هم زندگی خیلی به من مسائل مختلف یاد داد.

وی ادامه داد: مسئولیت اصلی را نویدکیا دارد همان طور که به فرکی کمک می‌کردیم به نویدکیا کمک می‌کنیم امیدوارم فردا بازی جوانمردانه‌ای انجام دهیم و به مرحله آینده صعود کنیم.

مربی سپاهان خاطرنشان کرد: فرصت زیادی نداشتیم. تغییر و تحولاتی که انجام شد فرصتی نداشتیم که کار تاکتیکی انجام دهیم. فردا با نظر نویدکیا بازی می‌کنیم شهاب گردان و رحمان احمدی همه تیم‌های آروز دارند که آنها را داشته باشند و هم از نظر اخلاقی و هم فنی فوق‌العاده هستند و بهترین دروازه‌بانان ایران هستند.

تصریح کرد: در جام حذفی همه تیم‌ها در یک سطح هستند. تارتار سرمربی راه‌آهن بازیکن سپاهان بوده و با من همکلاسی بوده است. رحیمی مدیرعامل باشگاه راه‌آهن هم کاربلد و اصفهانی است. اگر قرار است جام بگیریم فردا استارت آن است فردا اگر بتوانیم از این بحران بگذریم و موفق باشیم می‌توانیم برای قهرمانی قدم برداریم.

وی افزود: همیشه در بازی‌های حذفی اکثر گل‌ها روی ضربات ایستگاهی زده می‌شود زیرا تیم‌ها محتاطانه بازی می‌کنند. روی ضربات پنالتی هم کار کرده‌ایم. ۲ روز پشت سر هم تمرین پنالتی کرده‌ایم. همچنین گلرهای ما در پنالتی‌ها خوب عمل می‌کنند.

مربی سپاهان در مورد موارد حاشیه‌هایی که اطراف سپاهان به وجود آمده از جلمه اتفاقات سر تمرین یادآور شد: می‌توانم جواب ندهم؟! زیرا آمده‌ام برای اینکه مسائل فنی را پاسخگو باشم. در مقامی نیستم که پاسخگوی این موارد باشم. می‌خواستم سوالات حاشیه‌ای نپرسید. در مقامی نیستم که جواب سوال شما را بدهم.

مربی سپاهان تاکید کرد: هنوز در مورد ترکیب صحبت نشده است. سیستمی می‌خواهیم بازی کنیم که تمرکز کافی وجود داشته باشد.

وی در مورد علی احمدی یادآور شد: جا دارد که بگویم سپاهانی خوب و با اخلاق است حادثه‌ای برای او پیش آمد که کمک کرد اما در مورد سایر موارد نمی‌توانم پاسخگو باشم.

وی تاکید کرد: جوانان باید پیشکسوتان را بشناسند. وقتی این مسئله وجود داشته باشد من ناراحت می‌شوم. خواهش می‌کنم در هر بازی یک پیشکوست را معرفی کند که جوانان با آنها آشنا شوند. اگر عقیلی و خلتعبری را ۵ سال دیگر نشسناسند مطمئنا ناراحت می‌شوند. جا دارد به پیشکسوتان بیشتر اهمیت بدهیم. شریفی باید بداند که جای چه کسی بازی می‌کند باید جوانان ما با پیشکسوتان آشنا شوند.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین