اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۷۹۵۵

غیبت آل‌کثیر به علت فوت پدرش/ اعتراض شدید کادر فنی نفت تهران به داور

غیبت آل‌کثیر به علت فوت پدرش  اعتراض شدید کادر فنی نفت تهران به داور
بازی دو تیم نفت تهران و مشکی‌پوشان مشهد از ساعت 15در ورزشگاه تختی برگزار شد.
۱۵:۲۷ - ۲۹ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

دیدار دو تیم نفت تهران و مشکی‌پوشان مشهد در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 15 در ورزشگاه تختی ایران برگزار شد.

* ابتدا بازیکنان مشکی‌پوشان ساعت 14 به همراه سیاوش اکبرپور و رضا عنایتی سرمربی این تیم وارد زمین شدند تا بدن‌های خود را گرم کنند و آماده بازی مقابل نفت شوند.

*سرمربی تیم  مشکی‌پوشان از وضعیت چمن تختی بازدید کرد تا از کیفیت زمین ورزشی تا این لحظه مطلع شود.

* هواداران مشکی‌پوشان که از مشهد به تهران به ورزشگاه تختی رسیدند حدود 30 نفر می‌باشند و از ابتدا تیم مشکی‌پوشان را تشویق کردند.

 

* محسن بنگر و حنیف عمران‌زاده قبل از بازی با هم خوش و بش کردند، لازم به ذکر است این دو بازیکن سابقه حضور در استقلال و پرسپولیس را در کارنامه خود دارند.

* مدیران باشگاه مشکی‌پوشان در ورزشگاه تختی حضور دارند و ددر جایگاه VIP مستقر هستند همچنین اکبرپور مربی مشکی‌پوشان به دلیل صادر نشدن کارت خود از روی سکوها بازی را نظاره‌گر است.

* پیش از شروع بازی سرمربیان دو تیم با هم خوش و بش کردند و عکس یادگاری گرفتند. با سوت آغاز بازی ابتدا تیم مشکی‌پوشان توانست گل زودهنگامی را به ثمر برساند و دقیقه 2 بازی پیام ملکیان توانست اولین گل را برای مشکی‌پوشان به ثمر برساند.

* تیم نفت تهران پس از دریافت گل حملات زیادی به روی دروازه مشکی‌پوشان به وجود آورد تا نتیجه را به تساوی بکشاند، دقیقه 18 بازی هم خطایی روی مهاجم تیم نفت بسیار شدید بود که این صحنه منجر به اعتراض شدیدی به داور این بازی شد.

* عیسی آل‌کثیر به علت فوت پدرش با اجازه کادر فنی در این بازی حضور پیدا نکرد تا در مراسم ختم پدرش حضور پیدا کند.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین