اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۷۸۷۸

ذوب‌آهن با این شرایط می‌تواند در آسیا هم موفق باشد

ذوب‌آهن با این شرایط می‌تواند در آسیا هم موفق باشد
کاپیتان تیم ذوب‌آهن گفت: قبل از دیدار با نفت آبادان، کادرفنی ما نگران بودند که به دلیل بردهای اخیر بازیکنان مغرور شده باشند.
۲۲:۰۰ - ۲۸ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

مهدی رجب‌زاده اظهار داشت: خوشحالیم که توانستیم روندی که در دو سه هفته قبل پیدا کردیم را ادامه دهیم و کادر فنی‌مان نگران این بود که خدایی ناکرده بازیکنان مغرور شوند یا فکر کنند بازی‌ها آسان است اما خوشبختانه بچه‌ها با انگیزه بازی کردند و هوشمندانه توانستیم به برتری برسیم نفت آبادان هم یکی از تیم‌های لیگ است فوتبال خوبی بازی کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه بازی را بردیم و فاصله‌مان را با تیم دوم جدول کمتر کردیم. به نظرم هنوز هیچ کاری نکردیم و باید در بازی آینده نتیجه بگیریم.اگر نتیجه‌گیری‌مان ادامه نداشته باشد باز هم به قبل باز می‌گردیم. باید این روند را حفظ کنیم. بچه‌ها هم به شرایط تیمی خوبی رسیده‌اند و در آینده می‌توانیم شرایط بهتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: آینده را هیچکس نمی‌تواند پیش‌بینی کند اما این روندی که داریم نشان می‌دهد می‌توانیم در ادامه لیگ حتی لیگ قهرمانان آسیا به نتایج خوبی برسیم. 4 برد پیاپی داشتیم و جایگاهمان در جدول تغییر زیادی داشته است. نزدیک تیم دوم هستیم و امکانات هم باید به صورت حرفه‌ای‌تر تدارک دیده شود و حرفه‌ای‌تر  عمل کنیم تا از این شرایط خارج نشویم. 

کاپیتان ذوب‌آهن در مورد شرایط خودش گفت: به نظرم در جریان بازی بد نبودم اما مطمئن باشید بعد از آن مصدومیتی که داشتم سلامتی‌ام را دوباره پیدا کنم تمریناتم را با جدیت انجام می‌دهم و همیشه آماده خواهم بود سعی می‌کنم هر زمانی به میدان می‌روم با تمام توان بجنگم.

وی در پایان با تشکر از هواداران گفت:‌ در زمستان هوا سرد است و تعداد تماشاگران کم می‌شود اما همین تعداد همیشه هستند.دستشان درد نکند و ما نیاز به حمایت آنها داریم. تیمشان را دوست دارند و فکر می‌کنم بچه‌ها هم تا جایی که توان دارند تلاش می‌کنند تا دل آنها را شاد کنند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین