اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۷۵۳۱

چرا وثوق احمدی درخصوص طلبکاران پرتعداد نفت صحبت نمی‌کند؟

چرا وثوق احمدی درخصوص طلبکاران پرتعداد نفت صحبت نمی‌کند؟
مدیر فنی سابق تیم نفت تهران در خصوص اظهارات رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فوتبال درباره شکایت علی کریمی از نفت واکنش نشان داد.
۱۴:۰۰ - ۲۷ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

بهرام میرشیبانی در گفت‌وگویی، درخصوص اظهارات روزبه وثوق احمدی رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فوتبال مبنی بر اینکه رای  شکایت علی کریمی از نفت تهران صادر شده و این باشگاه باید بیش از دو میلیارد تومان به کریمی بپردازد، گفت: بابت زحمات آقای کریمی در تیم نفت به او خسته نباشید می‌گویم اما حرف من این است که آقای وثوق احمدی قبلا کجا بودند که الان برای علی کریمی رای اظهارنظر می‌کنند؟ 

وی ادامه داد: تعداد زیادی از بازیکنان و مربیان نفت از این باشگاه طلبکار هستند،‌ آقای وثوق احمدی آن زمان کجا بود که بیاید و از حق طلبکاران زیاد باشگاه نفت دفاع کرده و صحبت کند؟ روی صحبت من علی کریمی نیست چرا که او یک شخصیت بزرگ در فوتبال ما است، اما حرف من خطاب به وثوق احمدی است که به نظر می‌آید خون برخی افراد برای او رنگین‌تر است، او چرا در این مدت که این همه از بازیکنان و مربیان نفت بابت طلبشان از این باشگاه فریاد زدند واکنش نشان نمی‌داد اما برای علی کریمی یادش افتاد که اظهارنظر کند؟ 

مدیرفنی سابق تیم نفت خاطرنشان کرد: علی کریمی از بزرگان و مفاخر فوتبال ایران است، بحث من اصلا نام علی کریمی نیست ، حرف من سیستمی است که در راس کار قرار دارد و فوتبال را اداره می‌کند. چرا کسی صدای طلبکاران پرتعداد نفت را نمی‌شنید اما حالا بابت رای علی کریمی مصاحبه می‌کنند؟ آقای وثوق احمدی اگر واقعا خیر و صلاح فوتبال را می‌خواهد باید در خصوص طلبکاران پرتعداد نفت هم صحبت کند. 

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین