اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۷۲

کاسانو مقصد بعدی‌اش را اعلام کرد

مهاجم ایتالیایی پیشین تیم‌های رئال‌ مادرید و میلان تیم‌هایی که در فصل آینده ممکن است به آنها ملحق شود را معرفی کرد.
۱۶:۱۵ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-آنتونیو کاسانو، مهاجم تیم فوتبال پارما که از زمان ترک این تیم در ماه ژانویه بازیکن آزاد بوده است، می‌گوید هنوز قصد ندارد به دوران بازیگری‌اش پایان دهد و حتی امیدوار است که به اردوی تیم ملی ایتالیا دعوت شود.

کاسانوی 32 ساله که چندی فصلی است از دوران اوج فاصله گرفته چهار ماه پیش با توافق دوجانبه با مسئولان باشگاه بحران زده پارما که قادر به پرداخت حقوق او نبودند، این تیم را ترک کرد. او که پیش‌تر از این به احتمال بازتشسته شدنش اشاره کرده بود حالا می‌گوید می‌خواهد به دوران بازیگری‌اش ادامه دهد و امیدوار است که در یورو 2016 هم برای آتزوری به میدان برود.

کاسانو در گفت‌و‌گو با شبکه رای‌اسپورت ایتالیا راجع به برنامه‌هایی که برای فصل آینده در نظر دارد، اظهار داشت: دوست دارم به سامپدوریا برگردم و هدفم این است که بتوانم دوباره به تیم ملی ایتالیا برگردم و این تیم را در جام ملت‌های سال 2016 همراه کنم.

مهاجم پیشین رئال‌مادرید در پاسخ به این سؤال که اگر آبی‌پوشان شهر جنوا خواستار به خدمت‌گیری او نباشند، چه تصمیمی می‌گیرد هم گفت: آن وقت به سراغ گزینه دیگری می‌روم و دوست دارم که برای موناکو بازی کنم.

کاسانو در فاصله سال‌های 2007 تا 2010 سه فصل برای سامپدویا بازی کرد اما به خاطر اختلاف پیدا کردن با مالک باشگاه، این تیم را ترک کرد. او سپس راهی میلان شد و به طور قرضی هم برای اینتر توپ زد اما در هیچ یک از این تیم‌ها موفق نبود و در سال 2013 تصمیم گرفت به پارما ملحق شود، تیمی که در این فصل تا مرز ورشکستگی پیش رفت و یکی از تیم‌های سقوط کننده این فصل سری A‌ خواهد بود.

کاسانو از جام جهانی 2014 هم که ایتالیایی‌ها در مرحله گروهی از گردونه رقابت‌ها حذف شدند دیگر برای آتزوری به میدان نرفته است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین