اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۶۹۶

تراكتوري ها نمي دانند توني با لابي كي روش آمده!

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: فرید کریمی در آخرین دقایق محروم اعلام شد و ما دیروز متوجه شدیم. البته در این باره اعتراض مان را به کمیته انضباطی فدراسیون داده ایم که چرا دیروز به ما اعلام کردند.
۱۴:۱۰ - ۱۲ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-ایوب ذوالفقاری درباره دیدار با سایپا اظهار داشت: ما در لیگ برابر سایپا پیروز شدیم. البته آن بازی در تبریز بود. یک مسابقه پایاپای ولی ما از موقعیت هایمان خوب استفاده کردیم. بازیکنان ما از شرایط خوبی برای دیدار فردا برخوردارند. گرچه شرایط در مسابقات جام حذفی با لیگ متفاوت است. 

وی افزود: محمد ایرانپوریان را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. سینا عشوری هم متاسفانه مصدوم شده و به این بازی نرسید. فرید کریمی هم در آخرین دقایق محروم اعلام شد و ما دیروز متوجه شدیم. البته در این باره اعتراض مان را به کمیته انضباطی فدراسیون داده ایم که چرا دیروز به ما اعلام کردند. 

ذوالفقاری در ارتباط با نتایج نامطلوب تراکتور در هفته های اخیر خاطرنشان کرد: بله. ما در این مدت نتوانستیم انتظارات هواداران پرشور ما را برآورده کنیم. اما رفته رفته و با تعطیلات پیش رو نقاط ضعف مان را برطرف می کنیم تا در ادامه مسابقات با قدرت به لیگ بازگشته و نتایج هفته های اخیر را جبران کنیم. 

سرپرست تراکتورسازی درباره بحث های حاشیه ای در تیم تراکتور گفت: باید مدیریت و هیات مدیره به این قبیل بحث ها ورود کنند تا باعث از دست رفتن تمرکز بازیکنان و کادر فنی نشوند. هوادار از مربی و تیمش نتیجه می خواهد و ما به آنها حق می دهیم. 

وی درباره صحبت های روز گذشته دبیرکل فدراسیون در ارتباط با اینکه کی روش با لابی بازی مربیان پرتغالی را وارد کشورمان کرده توضیح داد: من به این موضوع ورود نمی کنم. نمی دانم آقای اسدی بر چه پایه و اساسی این صحبت ها را مطرح کرده. البته این را می دانم که زمان قرارداد این فصل اولیویرا، مدیرعامل باشگاه شخصا با تونی در ارتباط بود ولی اینکه کی روش با لابی اولیویرا را به تراکتورسازی آورده است من اصلا از این موضوع خبر ندارم. فکر نمی کنم که صحت داشته باشد. البته آقای کی روش و اولیویرا هموطن هستند و شاید از هم مشاوره بگیرند ولی اینکه بخواهند با لابی مربی به ایران بیاورند اصلا درست نیست.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین