اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۶۹۵۶

مسائل روحی و روانی باعث می‌شد پیکان نتیجه نگیرد

مسائل روحی و روانی باعث می‌شد پیکان نتیجه نگیرد
سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: از ابتدای فصل بازیکنان در تمرینات فوق العاده بودند و آمادگی تاکتیکی و بدنی بالایی داشتند اما عملکرد واقعی خود را نشان نمی‌دادند، سعی می کردیم فشار روانی را از بازیکنان دور کنیم اما متاسفانه نشد.
۲۳:۲۰ - ۲۴ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

مرتضی عهدی پس از پیروزی پیکان در نخستین تجربه سرمربیگری او در این تیم اظهار کرد: از زحمات پیمان اکبری در پیکان تشکر می‌کنم. نام پیمان و پیکان آمیخته بود. امیدوارم در ادامه راه هم موفق باشد.

وی خاطرنشان کرد: پس از اینکه اکبری از پیکان جدا شد، تیم از نظر روحی و روانی شرایط متفاوتی پیدا کرد. تلاش کردیم روحیه را به تیم بازگردانیم. در تمریناتی که داشتیم هم تاکید روی همین مسئله بود. خوشبختانه بازیکنان نیز توانستند تا حدودی خودشان را جمع کنند و روی بازی متمرکز شوند.

عهدی گفت: بازیکنان بزرگی داریم که جایگاه بالایی دارند. امیدوارم در ادامه فصل از نام پیکان و از شخصیت خودشان دفاع کنند.

وی درباره مشکل پیکان در این فصل گفت: از ابتدای فصل، بازیکنان در تمرینات فوق العاده بودند و آمادگی تاکتیکی و بدنی بالایی داشتند اما علت اینکه در زمین مسابقه عملکرد واقعی خود را ارائه نمی دادند برای ما سوال بود. وقتی از بازیکنان سوال می‌کردیم به مسائل روحی و روانی اشاره می کردند. سعی می کردیم فشار روانی را از بازیکنان دور کنیم اما متاسفانه نشد.

سرمربی پیکان اظهار کرد: در مسابقه برگشت مقابل بانک سرمایه، بازی را خیلی خوب شروع کردیم اما با یک اشتباه داور، نتیجه را واگذار کردیم که باعث شد کل بازی را شکست بخوریم و این باخت در ادامه هم روی بازیکنان تاثیر منفی گذاشت. در مسابقه با هاوش هم در یک ست با اختلاف پیروز می شدیم و در ست بعد می باختیم، علت این مسئله فقط مسائل روحی و روانی است که امیدوارم در ادامه فصل حل شود.
انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین