اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۶۵۷

نیم‌نگاه آبراموویچ به مانچو برای جانشینی مورینیو

بعد از مطرح شدن نام مربیانی همچون گاس هیدینک، کارلو آنچلوتی و آنتونیو کونته به عنوان گزینه‌های احتمالی جانشینی مورینیو، حالا گفته می‌شود که سرمربی اینتر هم برای هدایت چلسی وسوسه شده است.
۱۷:۵۱ - ۱۱ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-آخرین گزارش‌ رسانه‌های اروپایی درباره گمانه‌زنی‌های پیرامون وضعیت ژوزه مورینیو در چلسی و جانشینان احتمالی او، حاکی از آن است که آبی‌پوشان لندن روبرتو مانچینی را هم به عنوان یکی از کاندیداهای احتمالی برای جانشینی آقای خاص در نظر گرفته‌اند.

سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان لندن به خاطر شروع ناامید کننده‌اش در این فصل که شامل 6 شکست در 11 هفته سپری شده از لیگ برتر می‌شود، به شدت تحت فشار قرار گرفته است و گفته می‌شود که باشگاه دو بازی دیگر به او فرصت داده که کاری برای نجات تیم از بحران انجام دهد. با این حال هنوز گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال برکنار مورینیو وجود دارد.

مانچینی در این فصل سری A با اینتر خوب نتیجه گرفته است و در ادامه این نتایج قابل قبول، شنبه شب نیز رم را در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا شکست داد تا اکنون به طور مشترک با فیورنتینا صدرنشین جدول باشد. با توجه به این موضوع و همچنین شناخت کافی که مانچو به واسطه مربیگری در منچسترسیتی از لیگ برتر دارد، چندان تعجب‌آور به نظر نمی‌رسد که از این مربی ایتالیایی هم به عنوان جانشینان مورینیو نام برده شود.

نشریه کوریره‌دلاسرای ایتالیا امروز (دوشنبه) گزارش کرده است که مانچینی خودش نیز برای بازگشت به لیگ برتر وسوسه شده است. این نشریه حتی مدعی شده که چلسی دو ماه پیش در تماسی با مانچینی نظر او را درباره مربیگری در استمفوردبریج جویا شده و او هم از آمادگی‌اش برای این کار خبر داده است که البته احتمال وقوع آن در پایان فصل بیشتر به نظر می‌رسد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین