اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۶۵۵۳

معتقدم داور به اشتباه برای ما پنالتی گرفت

معتقدم داور به اشتباه برای ما پنالتی گرفت
سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت: مطمئناً ما مقابل ماشین‌سازی محکوم به برد هستیم چرا که اگر قرار است در بورس قهرمانی قرار بگیریم باید این بازی را ببریم.
۱۵:۲۰ - ۲۳ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

علی کلانتری در گفت‌وگویی در خصوص بازی مقابل ماشین‌سازی تبریز در هفته نوردهم رقابت‌های دسته اول گفت: همه بازی‌ها سخت است، هیچ بازی‌ آسان نیست و حتی نمی‌شود پیش‌بینی کنیم. خداراشکر تیم ما روند رو به رشدی دارد، ثبات خوبی داریم و طبق برنامه کار خودمان را انجام می‌دهیم. ان‌شاالله یک بازی خوبی مقابل تیم ماشین‌سازی تبریز انجام می‌دهیم. ماشین‌سازی تیم بسیار خوب و نفرات جوان تاثیرگذاری دارد و همچنین سرمربی جوانی در اختیار دارد که می‌تواند کار ما را سخت کند. مطمئناً ما محکوم به برد هستیم چرا که اگر قرار است در بورس قهرمانی قرار بگیریم باید این بازی را ببریم.

وی در ادامه در خصوص اینکه بازی مقابل بادران تصویربرداری کاملی از این بازی صورت نگرفته است، گفت: برایم سوال است که چرا بازی مقابل بادران در هفته هجدهم کامل تصویربرداری نشده است. ما به دنبال این بودیم تا تصویر کاملی از این بازی داشته باشیم اما نتوانستیم این تساوی را به دست بیاوریم، حتی برنامه لیگ یک هم به صورت گلچین شده و با کیفیت پایین بعضی از صحنه‌ها را به نمایش گذاشت. ما به دنبال این بودیم که صحنه پنالتی که برای ما گرفته شده بود را ببینیم و کارشناسی کنیم چرا که من معتقدم آن صحنه پنالتی نبود و داور به اشتباه برای ما پنالتی گرفت. متاسفانه همه بازی‌های بادران در تهران پخش زنده می‌شود اما شانس ما این بازی پخش زنده نبود و حتی با کیفیت پایین تصویربرداری شده بود.

وی در پایان گفت: در هر صورت امیدوارم بازی خوبی مقابل ماشین‌سازی انجام دهیم و با این پیروزی دل هواداران را شاد کنیم و در جدول شرایطمان بهتر شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین