اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۶۴۱

پروژه بومی‌گرایی در تراکتور: بازگشت رسول، کیانی و کامدار

تراکتوری‌ها برای بازگشت به روزهای اوج، قصد برگرداندن بومی‌های این تیم را دارند. بر اساس این ایده خطیبی دوباره روی نیمکت می‌نشینند و بازیکنان بومی نیم فصل به تیم برخواهند گشت.
۱۴:۴۳ - ۱۱ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-کسی انتظار نداشت تراکتورسازی پر از ستاره‌های سرباز، لیگ پانزدهم را انقدر ضعیف آغاز کند. طرفداران تراکتورسازی چندان از عملکرد بازیکنان سرباز تیم‌شان راضی نیستند و اعتقاد دارند بی‌انگیزگی آن‌ها به باشگاه ضربه زده است. این فصل تراکتورسازی بخاطر ورود بازیکنان سرباز بومی‌های زیادی را از دست داد و حالا تصمیم گرفته نیم فصل این بازیکنان را برگرداند.
تونی اولیویرا، سرمربی تراکتورسازی روی لبه تیغ قرار دارد و ممکن بعد از بازی جام حذفی با سایپا کنار گذاشته شود. در صورت برکناری تونی، فرکی و خطیبی گزینه‌های اصلی جانشینی او خواهند بود. فرکی می‌خواهد با همین تیم تراکتورسازی و بازیابی روحی بازیکنان سرباز تیم را به اوج برگرداند اما با بازگشت رسول، بومی‌های تراکتورسازی هم به این تیم برمی‌گردند. خطیبی می‌خواهد کیانی و کامدار را دوباره به تراکتور ببرد و حتی علیرضا نقی‌زاده هافبک سابق تراکتور و گسترش را هم زیر نظر دارد. اگر خطیبی جانشین تونی باشد، این سه بازیکن برای گرفتن رضایتنامه از باشگاه‌هایشان اقدام می‌کنند. کیانی و کامدار ابتدای فصل با نظر باشگاه و تونی از تیم کنار گذاشته شدند و تمایلی زیادی برای بازگشت دارند. با این پروژه، نریمان‌جهان و بایرامی هم می‌توانند به ترکیب اصلی تیم برگردند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین