اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۶۲۹

مطهری: سایپا از حق میزبانی‌ مقابل تراکتورسازی محروم شد

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: از حق میزبانی خودمان در جام حذفی مقابل تراکتورسازی محروم شدیم.
۱۲:۰۰ - ۱۱ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-حمید مطهری در مورد دیدار روز چهارشنبه با تراکتورسازی که قرار است در ورزشگاه تختی تهران برگزار شود، گفت: تا این لحظه به ما گفته‌اند که این بازی در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود و این اتفاق در حالی رخ داده که زمین اصلی ما ورزشگاه دستگردی است و ما طبق قوانین فوتبال باید در ورزشگاهی که خودمان معرفی کرده‌ایم میزبان تراکتورسازی باشیم اما نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ نداده. اگر دلیل غیرفوتبالی دارد که من از آن بی‌اطلاع هستم. باید سازمان لیگ در این زمینه پاسخگو باشد که چرا ما از حق میزبانی‌مان در مقابل تراکتورسازی محروم شدیم.

وی افزود: البته سایپا تماشاگر زیادی ندارد و ما حتی در ورزشگاه دستگردی هم از تماشاگران ذوب‌آهن بی‌احترامی دیدیم. با این حال میزبانی در ورزشگاه دستگردی حق طبیعی ما بود.

مطهری در مورد اینکه تراکتورسازی در دو هفته اخیر در لیگ برتر بردی نداشته گفت: تراکتورسازی تیم قدرتمند و پرمهره‌ای است و ما به بازی‌های گذشته این تیم نگاه نمی‌کنیم. هر تیمی ممکن است دچار بحران شود. ما شناخت خوبی از تراکتورسازی داریم و می‌خواهیم شکست فصل گذشته در جام حذفی را مقابل تراکتورسازی جبران کنیم. فصل گذشته ما در ورزشگاه انقلاب کرج در ضربات پنالتی بازی را به تراکتورسازی واگذار کردیم.

مطهری در مورد تعطیلی دوباره مسابقات لیگ، گفت: وقفه‌هایی که در بازی‌های لیگ ایجاد می‌شود قطعا به کیفیت مسابقات لطمه می‌زند. ۲۱ روز لیگ تعطیل می‌شود و بعد از ان ظرف ۱۵ روز باید ۴ بازی انجام بدهیم. این مسئله باعث گلایه مربیان لیگ می‌شود اما مربیان باشگاهی باید خودشان را جای کی‌روش قرار بدهند و کی‌روش هم باید خودش را در موقعیت مربیان باشگاهی بگذارد. باید همه کمک کنیم تا فوتبال ما آسیب نبیند و پیشرفت داشته باشد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین