اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۶۰
زمانی که ۱۶ هفته نباختم، کسی حرفی نزد

مرفاوی: بالاخره پیروزی به خانه ما هم می‌آید

سرمربی تیم فوتبال پیکان تاکید کرد که این تیم بالاخره می‌تواند در بازی با راه‌آهن به پیروزی دست یابد.
۱۵:۰۲ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-عبدالصمد مرفاوی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پیکان و راه‌آهن در خصوص این دیدار اظهار داشت: این بازی هم مانند همه بازی‌های دیگر سخت است. بازی فردا با توجه به شرایطی که وجود دارد هم برای ما و هم برای راه آهن سخت خواهد بود. اگر به جدول نگاه کرده باشید هم در بالای جدول و هم در پایین جدول هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

وی افزود: حساسیتی که در بالای جدول و همچنین پایین جدول وجود دارد لیگ ما را از این نظر حساس کرده اما به لحاظ کیفیت کارآیی لازم را ندارد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان ادامه داد: برای بازی با راه‌آهن برنامه داریم هر چند راه‌آهن هم چنین شرایطی دارد اما انشاءالله بتوانیم با تمرکز لازم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم و البته اشتباهات کمتری هم داشته باشیم. ما می‌خواهیم 3 امتیاز بازی فردا را بگیریم و برای این مسئله از نظر روحی و فنی کاملا آماده هستیم.

مرفاوی در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه آیا بالاخره پیکان می‌تواند طلسم نبردن‌هایش را در بازی با راه‌آهن بشکند، خاطر نشان کرد: ما می‌خواهیم با ارائه یک بازی خوب برنده باشیم اما خیلی جالب است که زمانی که 16 هفته با تیم‌های دیگر شکست نمی‌خوردم کسی حرفی نمی‌زد اما حالا که با پیکان 12، 13 بازی است که پیروز نشده‌ام همه و مخصوصا برنامه 90 اظهارنظر می‌کنند اما مطمئن باشید بالاخره برد به خانه ما هم می‌آید.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه معمولا با یک مهاجم بازی می‌کنید و اکنون که به دو هفته پایانی لیگ مانده برنامه‌ای برای تهاجمی بازی کردن دارید، گفت: ما همیشه تهاجمی بازی کرده‌ایم. اگر تهاجمی نبودیم موقعیت‌ها را به دست نمی‌آوردیم تا آنها را راحت از دست بدهیم یا پنالتی از دست بدهیم. سعی کرده‌ایم حملات تمرین شده و منظم به میدان برویم فردا نیز سعی خواهیم کرد بازی خوبی انجام دهیم و از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. برخی مواقع با یک مهاجم و برخی مواقع با 4 مهاجم بازی کرده‌ایم. بازی‌هایمان نشان می‌دهد که نسبت به نیم فصل اول به لحاظ تهاجمی بهتر بوده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص محروم و مصدومان تیمش برای دیدار فردا عنوان کرد: نه محروم داریم و نه مصدوم و بازیکنان همه آماده هستند.

مرفاوی پس از پایان نشست خبری از آنالیزهایی که برای دیدارهای پیکان کرده بودند ناراحت بود و اعتقاد داشت که تا در یک بازی شکست می‌خوریم آنالیز می‌کنند اما نمی‌گویند که 16 هفته است که چه نتایجی گرفته‌اید.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین