اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۵۶۹۹

ای کاش طارمی الان پرسپولیس را تنها نمی‌گذاشت

ای کاش طارمی الان پرسپولیس را تنها نمی‌گذاشت
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: همه ما آرزوی موفقیت برای مهدی طارمی داریم اما ای کاش در این زمان از تیم نمی رفت.
۱۵:۲۰ - ۱۹ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

محمد پنجعلی درباره شرایط تیم پرسپولیس گفت: خوشبختانه وضعیت پرسپولیس که خوب است و ما هم از دیدن بازی های این تیم کیف می کنیم. امیدوارم این روند کماکان ادامه پیدا کند تا برای دومین بار قهرمان لیگ شویم.

 

وی ادامه داد: البته حذف از جام حذفی ناراحت کننده بود و دوست داشتیم امسال دو گانه قهرمانی را به دست بیاوریم اما به هر حال تیم خسته بود و دیدید در پنالتی که شانس هم دخیل است حذف شدیم.

 

بازیکن سال های دور پرسپولیس درباره درگیری احمدزاده و منشا گفت: به هر حال در تمرینات از این اتفاقات رخ می دهد. زمان ما هم از این اتفاقات رخ می داد. مهم این بود که برانکو خیلی خوب این موضوع را مدیریت کرد و نشان داد نظم تیمی برای او از نتیجه گیری مهم تر است.

 

وی افزود: شاید اگر این ۲ بازیکن بودند نفت تهران را شکست می دادیم اما به هر حال فرق برانکو با سایر مربیان اینجا مشخص می شود.

 

پنجعلی در مورد رفتن طارمی به تیم های خارجی به نامه نیوز گفت: خود من در خارج از ایران بازی کردم و می دانم که بازی در بیرون از کشور به بازیکن انگیزه می دهد. همه ما باید برای طارمی آرزوی موفقیت کنیم چرا که زحمات زیادی کشید.

 

وی افزود: البته به نظر من اگر او در این شرایط نمی رفت بهتر بود. تیم به طارمی نیاز داشت اما صلاح مملکت خویش خسروان دانند. امیدوارم که طارمی در تیم جدیدش موفق شود. هر چند که هواداران او را کماکان دوست خواهند داشت اما به نظرم در این شرایط او نمی رفت خیلی بهتر بود. ما از نقل و انتقالات محروم هستیم و امیدوارم این موضوع به ما ضربه نزند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین