اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۵۵۰۷

من هم فکر نمی‌کردم شفر در استقلال موفق شود/ رحمتی بهتر می‌داند ماندن به نفعش است یا جدایی

من هم فکر نمی‌کردم شفر در استقلال موفق شود  رحمتی بهتر می‌داند ماندن به نفعش است یا جدایی
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: رحمتی بهتر از هر کسی می‌تواند تصمیم بگیرد و تشخیص دهد ماندن برایش بهتر است یا جدایی.
۱۸:۰۰ - ۱۸ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

مجید نامجومطلق در مورد روند تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استقلال این روزها روند رو به رشدی را طی می‌کند. هم از لحاظ نتیجه‌گیری و هم از نظر فنی، رشد محسوسی را می‌بینیم و سبک بازی تیم کاملا تغییر کرده است. سرعت بازی استقلال هم بیشتر شده و تنوع تاکتیکی را شاهد هستیم.

 

وی با اشاره به این موضوع که در ابتدا کسی تصور نمی‌کرد وینفرد شفر در استقلال موفق شود، گفت: من هم فکر نمی‌کردم شفر در استقلال موفق شود. استقلال در آن زمان شرایط بدی داشت و با توجه به سن بالایش، شاید تصور می‌شد حوصله کار کردن نداشته باشد اما رفته رفته ساختار دفاعی تیم عوض شد و شرایط تغییر کرد. در حال حاضر هم کاستی‌هایی وجود دارد اما روند رو به رشد و امیدوارکننده‌ای دیده می‌شود.

 

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره عملکرد ضعیف مهاجمان این تیم در لیگ برتر هفدهم تصریح کرد: استقلال برای اینکه تیم کامل‌تری شود نیاز به یک مهاجم گلزن دارد که در محوطه 18قدم بتواند ضربات تمام‌کننده‌ای بزند. حضور مهاجمی با چنین خصوصیاتی می‌تواند به بهتر شدن روند استقلال هم کمک کند. استقلال تا یک ماه دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا نیز به میدان برود و نیاز به کامل شدن دارد. البته تفاوتی ندارد این مهاجم، ایرانی یا خارجی باشد بلکه باید خصوصیاتی که گفتم را داشته باشد.

 

نامجومطلق در پایان، درباره نیمکت‌نشینی سید مهدی رحمتی و قصد این بازیکن برای جدایی از استقلال تأکید کرد: «مهدی» بازیکن بزرگی بوده و سابقه کاپیتانی تیم ملی را دارد. او همین حالا هم دروازه‌بان بزرگی است. خودش بهتر از هر کسی می‌تواند تصمیم بگیرد و تشخیص دهد ماندن برایش بهتر است یا جدایی.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین