اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۵۴۲
خوشحالم که از فشار و استرس خارج شدیم

حدادی‌فر: از امروز تمام تمرکز ما روی بازی پرسپولیس است

هافبک تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: بعد از این پیروزی پرگل، در حال حاضر شرایط روانی بسیار خوبی داریم و از امروز تمام تمرکز ما روی بازی پرسپولیس است.
۱۸:۱۷ - ۰۹ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-قاسم حدادی‌فر عصر امروز پس از پیروزی 4 بر صفر تیمش مقابل راه‌آهن تهران در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: ما در این مسابقه عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و پس ا زهفته‌ها نتایج نه‌چندان خوب و عدم گلزنی، در نهایت به پیروزی رسیدیم.

وی افزود: خوشحال هستم که فشار موجود روی بازیکنان حالا دیگر کاهش یافته و امروز با تمرکز و بازی هجومی، توانستیم با تعداد گل‌های زیاد، پیروزی را ازآن خود کنیم.

هافبک تیم ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه از حالا تمام تمرکز ما روی بازی با پرسپولیس معطوف شده، بیان کرد: بدون شک روز چهارشنبه بازی بسیار سختی مقابل پرسپولیس پیش‌رو خواهیم داشت زیرا این تیم، یک تیم خوب و هجومی به شمار می‌رود اما تمام تلاشمان را برای پیروزی به کار می‌گیریم.

وی با بیان اینکه شرایط مسابقات جام حذفی با دیدارهای لیگ برتر متفاوت است، گفت: به هر حال دو تیم در این مسابقه تلاش می‌کنند که با پیروزی به یک جام دست پیدا کنند اما امیدوار هستم که تیم ما برنده بازی باشد.

حدادی‌فر با بیان اینکه به تعطیلات لیگ برتر عادت کرده‌ایم، اضافه کرد: متأسفانه تعطیلات لیگ برتر مشکلات بسیاری برای تیم ما و دیگر تیم‌ها ایجاد می‌کند و امیدوار هستم که این مشکلات و تعطیلات در ادامه کاهش پیدا کند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین