اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۵۳۷۹

برد کرمان را زود فراموش کردیم

برد کرمان را زود فراموش کردیم
سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت:‌قول داده‌ام این تیم را در لیگ یک حفظ کنم و در نیم فصل دوم می‌خواهیم نتایج خوبی بگیریم.
۰۹:۴۰ - ۱۸ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگویی، در مورد پیروزی مقابل مس در کرمان گفت: بردن مس در کرمان کار آسانی نبود، اما ما حریف را به‌خوبی آنالیز کرده بودیم، نقاط ضعف و قوتش را به‌خوبی می‌شناختیم، بازیکنان هم‌قسم شده بودند که نیم فصل دوم را خیلی خوب آغاز کنیم و درنهایت به پیروزی برسیم.

وی افزود: همه می‌دانند تیم ما تحت فشار بود. شرایط‌مان در جدول خوب نبود، اما این پیروزی به ما کمک کرد وضعیت بهتری در جدول لیگ پیدا کنیم. این استارت خوبی برای دور برگشت است که اتفاقی هم نیست. در نیم فصل دوم تمریناتمان را زودتر از همه تیم‌ها آغاز کردیم، بدنسازی خوبی انجام دادیم و بازیکنان مصدوم هم رسیدند و باشگاه هم امکانات لازم را برای ما فراهم کرد، اما برد را دیشب فراموش کردیم و از امروز به فکر بازی با شهرداری ماهشهر هستیم.

دین‌محمدی در مورد اینکه باشگاه ماشین‌سازی تبریز معتقد است به خاطر شهرداری تبریز دچار مشکلات ثبت قرارداد شده است، گفت: من خیلی در جریان این مسئله نیستم. تمرکزم هم بر روی تیم خودم است، این مسائل مربوط به فصول گذشته است و به من ارتباطی پیدا نمی‌کند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز در مورد بازی هفته آینده مقابل شهرداری ماهشهر عنوان کرد: شهرداری ماهشهر با حضور مرزبان تیم بهتری شده است، اما ما در خانه بازی می‌کنیم و نمی‌خواهیم در تبریز برد را از دست بدهیم،‌ هرچند کار سختی با این تیم داریم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین