اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۵۲۶۰

در دو بازی گذشته برد در چنگ‌مان بود

در دو بازی گذشته برد در چنگ‌مان بود
سرپرست تیم بسکتبال دانشگاه‌آزاد گفت: بازی ما مقابل مهرام در پلی‌آف قطعا با سه برد پیاپی مهرام به پایان نمی‌رسد.
۱۷:۴۰ - ۱۷ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

هادی عامری در گفت وگویی، در مورد دو باخت دانشگاه آزاد مقابل مهرام در پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: تیم ما با وجود اینکه دیر بسته شد، بدون خارجی ادامه داد و تا اینجای کار هیچ پولی نگرفته‌است، اما بازیکنان بهترین بازی خود را انجام دادند و همه دیدند که برد حق ما بود. شرایطی به وجود آمد که پیروزی 100 درصدی را از دست دادیم. از سوی دیگر در بازی دوم عرفان نساج پور گارد ما مصدوم بود و بازی نکرد.

وی ادامه داد: اگر در این 2 بازی حتی یکی از خارجی‌های آنها هم نبود، بازی‌ها را می‌بردیم. تیم‌ آنها جوان جنگنده است و سال آینده شرایط خوبی خواهد داشت، اما در پلی‌آف تجربه کمک زیادی می‌کند.

سرپرست تیم بسکتبال دانشگاه‌ آزاد با اشاره به جذب یار خارجی توسط مهرام تاکید کرد: این بازی قطعا سه بر صفر تمام نخواهد شد. سال‌های قبل هم این اتفاق برای ما افتاد و پیش از اینکه با شهرداری اراک بازی کنیم به فکر دیدار با پتروشیمی بودیم و برای آن مسابقه یار خارجی گرفتیم، اما در نهایت باختیم و حذف شدیم.

عامری ادامه داد: تصور می‌شود آنها برای دیدار نیمه نهایی یار جدید خارجی گرفته‌اند، اما ابتدا باید باید از این مرحله‌ای که ما در آن هستیم، عبور کنند و بعد به دیدارهای بعدی فکر کنند. البته شاید هم از قدرت ما در این دو بازی خبردار شده‌اند و برای بازی سوم بازیکن جدید گرفته‌اند.

به گزارش فارس، مرحله پلی‌آف به صورت 3 بر از 5 مسابقه برگزار می‌شود. مهرام دو بازی اول را از دانشگاه آزاد برده و بازی سوم دو تیم روز پنجنشبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین